Piekarelk
17
0
0
0
SC II ph I
2005
1.9 dCi 120KM, 2003-2009
Ełk
op
[color=rgba(0, 0, 0, 0)]Witam,[/color]
[color=rgba(0, 0, 0, 0)]Mam problem z blokującym się tylnym lewym hamulcem.Zacisk ,jarzmo,linki ręcznego ,przewód elastyczny i metalowy co idzie w stronę pompy wszystko nowe! I dalej to samo. Pompa ABSu pada i nie cofa dobrze płynu hamulcowego?? Dla mnie to wygląda na słabo cofający [/color]się[color=rgba(0, 0, 0, 0)] zacisk. 3 koła są zimne a te jedne robi [/color]się[color=rgba(0, 0, 0, 0)] ciepłe.[/color]
[color=rgba(0, 0, 0, 0)]Auto Grand Scenic II 1.9dCi[/color]
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 21-03-2021, 09:22 przez Piekarelk.)
•
ko-ma
9,614
28
1638
40
INNY
2010
INNY
Końskie
ko-ma
Zarejestrowani
— 21-03-2021, 11:36
A czy na pewno problem tkwi w hamulcach?
A nie np. w uszkodzonym łożysku tylnej piasty (przerabiałem temat, w odróżnieniu od przodu - dość trudne do zdiagnozowania).
Jest metoda - w obu tylnych zaciskach wcisnąć tłoki, złożyć wszystko do kupy i ocenić opory ruchu obu kół.
Najprościej wjechać na rolki.
Jest jeden problem: nie każdy ma możliwość majstrowania na kanale w stacji diagnostycznej...
Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM
Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
•
Mati
26,563
101
4837
4,479
SC III ph II
2013
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Górzyce, Tarnobrzeg
Mati
Zarejestrowani
— 21-03-2021, 11:45
Miałem podobny problem, czyściłem składałem wszystko kilka razy. Okazała się winna druga strona która wogole nie hamowała. Dlatego jedna robiła się cieplejsza bo ona działała. Wjechał bym na rolki i sprawdził siłę hamulców pomiędzy strona a strona
Wysłane z kolorowego kalkulatora
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
•
Piekarelk
17
0
0
0
SC II ph I
2005
1.9 dCi 120KM, 2003-2009
Ełk
op
Z dwa lata temu wymieniałem tarcze z klockami tył. Byłem na ścieżce diagnostycznej i hamulce ok na obu kołach, opory toczenia i tu zdziwienie z tej strony co blokuje opory były niższe niż z prawej strony gdzie nic się nie blokuje. Rozmawiałem z jednym mechanikiem i mówi że jedna sekcja w pompie ABSu siedzi.
•
Patrys4891
7,979
17
2405
707
INNY
1999
INNY
Warszawa
Patrys4891
Junior Administratorzy
— 21-03-2021, 17:05
Jeżeli mechanik tak twierdzi, to niech wymienia.
Tylko pytanie kto poniesione pompy koszty jeżeli diagnoza nie jest prawidłowa?
obliczone na lukakatorze
•
ko-ma
9,614
28
1638
40
INNY
2010
INNY
Końskie
ko-ma
Zarejestrowani
— 21-03-2021, 19:39
A w ogóle ktoś spojrzał do zapisanych błędów i je zinterpretował?
Zacznij od tego, przy braku wyników - od rzeczy najprostszych.
Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM
Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
•
Piekarelk
17
0
0
0
SC II ph I
2005
1.9 dCi 120KM, 2003-2009
Ełk
op
Witam,
Przyczyną było lewe koło po nie całym roku użytkowania nowego zacisku zatarła się ośka od ręcznego i ręczny słabo odbijał. A prawe koło zacisk w ogóle nie działał - zestaw naprawczy plus nowy tłoczek i wszystko wróciło do normy.
Dzięki i pozdr
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-06-2021, 22:20 przez Piekarelk.)
•
|