op
Koledzy mam pytanko bo troszku spanikowałem heh musiałem doładować akumulator testowałem przy pojemności 470 po teście 390 AH Pan od akumulatorów powiedział że podłączyć pod prostownik doładować i będzie ok. Dziś rozpoączłem wymontowywanie najpierw klema - potem + BARAN ze mnie bo nie zamknąłem samochodu więc musiałem go na chwilke podłączyć no i zacząłem klema + i przy podłączeniu - lekko na ścisku klemy ujemnej zaiskrzyło wszedłem do samochodu samochód uruchomił się normalnie ale wyskoczył komunikat ASR OFF i trójkącik. moje pytanie czy coś spierniczyłem . Czy u was mocowanie blaszane od akumulatora tez skorodowało na tyle że trzeba bylo kombinować z wyjęciem jak to ustrojstwo wykręcić. śróba się kręci w miejscu nie odkręca się.
SCENIC II PH I Akumulator probllem
U mnie przy wyciągnięciu aku również taki błąd byl, ponowny rozruch przejechane kilka km i wszystko wróciło do normy
Wysłane kurierem =)
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM /// Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Znajomemu wywalilo blad poduszek przy wyciagnieciu aku ktory znikl po 10km jazdy
Wysłane z mojego GT-I9515 przy użyciu Tapatalka
Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS
Pojemność aku nie zmieni ci się po jego doładowaniu.Jeśli na gwarancji to żądaj wymiany.
Scenic II ph II 2007 1,9dCi 131KM
Diagnostyka komputerowa, mechanika, blacharstwo, lakiernictwo Maciej napisał(a):musiałem doładować akumulator testowałem przy pojemności 470 po teście 390 AHczym testowałeś pojemność?
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM /// Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Maciej, chyba pomyliłeś pojemność z tzw. "prądem rozruchowym". No chyba że Twój Scenic ma silnik z czołgu Pojemność w Ah Twojego akumulatora to zapewne 60 - 72 Ah. Natomiast to co zmierzyłeś jest wartością max. prądu przy dużym obciążeniu. Są przyrządy do sprawdzania zarówno pojemności jak i prądu rozr. Jeśli akumulator był niedoładowany prąd może być niższy od parametrów fabrycznych. Pojemność to powinna być stała. Szczerze mówiąc proste przyrządy nie zmierzą dokładnie pojemności. Aby zmierzyć dokładnie, robi się testy obciążeniowe i trochę to trwa. Przylączę się do Matiego- czym testowałeś?
Choć prawdę mówiąc wartości które podałeś są trochę niskie jak na PR... Odczytaj dane z akumulatora. (Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-04-2015, 22:28 przez roman123.)
op
koledzy macie racje chciałem napisać 470 A taka pojemność wsidnieje na aku a zmierzone 399A. tets był robiony przy użyciu testera w serwise akumulatorów wyglądał jak mały komputer. koleś podpiął go pod klemy zadał wartości fabryczne i wydrukował wynik łącznie z testem ładowania i rozrosznika wyniki test rozrosznika napięcie 10.80V, ładowanie 14.43
W trakcie pracy rozrusznika 10.8 jest ok, ładowanie również ok, jest na gwarancji nic nie ruszaj tylko jezdzij
Wysłane kurierem =)
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM /// Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
ASR z tego co mi się wydaje powinien włączyć się ponownie po osiągnięciu prędkości co najmniej 50km/h. Chyba, że masz od niego przycisk na dole przy regulacji oświetlenia deski rozdzielczej.
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
6 gości