SCENIC II PH I 2.0 16V problem z check emissions i check Injection
witam wszystkich
Czy jakies rozwiazanie macie dla tematu tez juz sie pogubiłem z tym wszytskim
pio555 napisał 29-04-2019, 16:40:
Zapraszamy do przywitania się z innymi użytkownikami. Pierwszy post zgodnie z regulaminem pkt.4 powinien znajdować się w Powitaniach. Kolejny post proszę napisać w Powitaniach. http://www.scenic-forum.pl/Forum-Powitania (Ten post był ostatnio modyfikowany: 29-04-2019, 16:40 przez pio555.)
Witam!
Mam ten sam problem, przechodzi w tryb awaryjny, zauważyłem że głównie przy nagłym przyspieszeniu, ale nie zawsze. Oto lista rzeczy które zrobilem: Nowa oryginalna turbina z Megane rs Zawor do sterowania turbina Cewki - są ok Nowa sonda lambda przed katalizatorem Nowy IC wymienione wszystkie filtry I oleje ( w tym filtr paliwa) 2x nowy map sensor W dniu dzisiejszym odwiozlem samochód - na wakacje pod clipa Nie mam już siły w czym lezy przyczyna.. Podeślę jeszcze błędy które mi wtedy wykrywa torque - PO638 - UKLAD NAPEDOWY THROTTLE ACTUATOR CONTROL RANGE/PERFORMANCE (BANK1) - PO235 - UKLAD NAPEDOWY TURBO/SUPER CHARGER BOOST SENSOR "A" CIRCUIT Dolot ponoć szczelny. Laguna 2 ph 2 ,2006 2.0T (170KM)
Tak, ma większy przelot, ale wymiary takie same. Pasowało bez żadnych problemów. Różnica w cenie: 50zl między seria A Megane RS.
Gdzieś wyczytałem, że po czyszczeniu przepustnicy trzeba ja "adaptowac". Ktoś potwierdzi?
pio555 napisał 25-06-2019, 21:01:
Zapraszamy do przywitania się z innymi użytkownikami. Pierwszy post zgodnie z regulaminem pkt.4 powinien znajdować się w Powitaniach. Kolejny post proszę napisać w Powitaniach. http://www.scenic-forum.pl/Forum-Powitania (Ten post był ostatnio modyfikowany: 25-06-2019, 21:01 przez pio555.)
Sama się zaadaptuje. Odpalasz auto z zimnym siknikiem i zostawiasz do włączenia wentylatora.
Podejrzewam że nie pasują mu ciśnienia doładowania. Są inne niż w standardzie stąd błąd przeładowania. Wg mnie albo regulacja sterowania zmiennej geometrii albo chip pod tą turbinę.
Panowie, u mnie padło na czujnik doladowania cisnienia. Czy ktoś tutaj z obecnych może mi podpowiedzieć czy ten czujnik jest taki sam w seryjnym 2.0t (170km) jak w lagunie 2.0t gt? (205km). Przypuszczam, że za duże ciśnienie robi po nowej mapie I czujnik czy zawor sobie nie radzi z tym, dlatego wyrzuca błąd przy wyższych obrotach.
Ktoś coś? |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
2 gości