Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

SCENIC II PH I 2.0 16V problem z check emissions i check Injection


gregks
Zarejestrowani

Miałem niedawno to samo, najpierw check emission, potem check injection, do 3000 obr ok a potem odcina. Na gaz reaguje trochę nerwowo... U mnie była to jedna cewka do wymiany :-)

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 21-11-2017, 22:12 przez gregks.)

Odpowiedz
Tomasz Zduńczuk
Zarejestrowani

witam wszystkich

Czy jakies rozwiazanie macie dla tematu tez juz sie pogubiłem z tym wszytskim
pio555 napisał 29-04-2019, 16:40:
Zapraszamy do przywitania się z innymi użytkownikami. Pierwszy post zgodnie z regulaminem pkt.4 powinien znajdować się w Powitaniach.
Kolejny post proszę napisać w Powitaniach. http://www.scenic-forum.pl/Forum-Powitania

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29-04-2019, 16:40 przez pio555.)

Odpowiedz
rdaw20
Zarejestrowani

Witam!
Mam ten sam problem, przechodzi w tryb awaryjny, zauważyłem że głównie przy nagłym przyspieszeniu, ale nie zawsze.
Oto lista rzeczy które zrobilem:
Nowa oryginalna turbina z Megane rs
Zawor do sterowania turbina
Cewki - są ok
Nowa sonda lambda przed katalizatorem
Nowy IC
wymienione wszystkie filtry I oleje ( w tym filtr paliwa)
2x nowy map sensor

W dniu dzisiejszym odwiozlem samochód - na wakacje pod clipa Thumbup

Nie mam już siły w czym lezy przyczyna..
Podeślę jeszcze błędy które mi wtedy wykrywa torque
- PO638 - UKLAD NAPEDOWY
THROTTLE ACTUATOR CONTROL RANGE/PERFORMANCE (BANK1)

- PO235 - UKLAD NAPEDOWY
TURBO/SUPER CHARGER BOOST SENSOR "A" CIRCUIT

Dolot ponoć szczelny.
Laguna 2 ph 2 ,2006 2.0T (170KM)

Odpowiedz
polaq
Zarejestrowani

Te błędy mówią o problemie z przepustnicą i czujnikiem doładowania. Clipem można na bieżąco sprawdzić parametry.
Turbo z Megane RS chyba ma większy przelot niż standardowe?

Odpowiedz
rdaw20
Zarejestrowani

Tak, ma większy przelot, ale wymiary takie same. Pasowało bez żadnych problemów. Różnica w cenie: 50zl między seria A Megane RS.
Gdzieś wyczytałem, że po czyszczeniu przepustnicy trzeba ja "adaptowac". Ktoś potwierdzi?
pio555 napisał 25-06-2019, 21:01:
Zapraszamy do przywitania się z innymi użytkownikami. Pierwszy post zgodnie z regulaminem pkt.4 powinien znajdować się w Powitaniach.
Kolejny post proszę napisać w Powitaniach. http://www.scenic-forum.pl/Forum-Powitania

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 25-06-2019, 21:01 przez pio555.)

Odpowiedz
polaq
Zarejestrowani

Sama się zaadaptuje. Odpalasz auto z zimnym siknikiem i zostawiasz do włączenia wentylatora.
Podejrzewam że nie pasują mu ciśnienia doładowania. Są inne niż w standardzie stąd błąd przeładowania.
Wg mnie albo regulacja sterowania zmiennej geometrii albo chip pod tą turbinę.

Odpowiedz
rdaw20
Zarejestrowani

Panowie, u mnie padło na czujnik doladowania cisnienia. Czy ktoś tutaj z obecnych może mi podpowiedzieć czy ten czujnik jest taki sam w seryjnym 2.0t (170km) jak w lagunie 2.0t gt? (205km). Przypuszczam, że za duże ciśnienie robi po nowej mapie I czujnik czy zawor sobie nie radzi z tym, dlatego wyrzuca błąd przy wyższych obrotach.
Ktoś coś?

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

2 gości