op
Hej. Pacjent Scenic 2 1.5 dci 100km marzec 2005r.
Pojawił się ostatnio problem, że po porannym zapaleniu silnika autem jest ciężko ruszyć. Dławi się, na światłach trzeba sporo gazu dać żeby jechał, ale jak jedzie to już jedzie i po autostradzie też śmiga bez problemu. Błędów żadnych komputer nie rejestruje. Warsztaty zgadują co może być przyczyną. W jednym powiedzieli, że klekot silnika jest dosyć dziwny i należałoby sprawdzić wtryskiwacze, ale oni nie robią.
Zgłębiłem temat i doczytałem się, że wtryskiwaczy się nie regeneruje (w sumie to nawet nie wiem czy to są siemensy czy delphi), a na allegro nowych nie widziałem. Skąd je wziąć? Druga sprawa, że wolałbym wymienić ten co trzeba, a nie wszystkie i zweryfikować czy np. pompa nie opiłkuje.
Silnik K9K728, przebieg 320kkm. Wtryski nie były dotykane od nowości. Chciałem pyclipem sprawdzić korekty, ale nie znalazłem takiej pozycji na liście parametrów.
Czy możecie polecić warsztat na śląsku, w którym da się umówić na termin i zweryfikują to na miejscu?
Ewentualnie zły trop?
Pojawił się ostatnio problem, że po porannym zapaleniu silnika autem jest ciężko ruszyć. Dławi się, na światłach trzeba sporo gazu dać żeby jechał, ale jak jedzie to już jedzie i po autostradzie też śmiga bez problemu. Błędów żadnych komputer nie rejestruje. Warsztaty zgadują co może być przyczyną. W jednym powiedzieli, że klekot silnika jest dosyć dziwny i należałoby sprawdzić wtryskiwacze, ale oni nie robią.
Zgłębiłem temat i doczytałem się, że wtryskiwaczy się nie regeneruje (w sumie to nawet nie wiem czy to są siemensy czy delphi), a na allegro nowych nie widziałem. Skąd je wziąć? Druga sprawa, że wolałbym wymienić ten co trzeba, a nie wszystkie i zweryfikować czy np. pompa nie opiłkuje.
Silnik K9K728, przebieg 320kkm. Wtryski nie były dotykane od nowości. Chciałem pyclipem sprawdzić korekty, ale nie znalazłem takiej pozycji na liście parametrów.
Czy możecie polecić warsztat na śląsku, w którym da się umówić na termin i zweryfikują to na miejscu?
Ewentualnie zły trop?