Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

SCENIC II PH I 1.5 dci brak paliwa, cofające się paliwo


andrzejwa
Zarejestrowani

(22-12-2018, 00:16)Tomo3 napisał(a): Filtr Reno ma w sobie kuleczkę, czyli zaworek zwrotny
To nie jest zaworek zwrotny. Rolą tego zaworka jest kierowanie paliwa powracającego z pompy bezpośrednio do baku w okresie letnim, natomiast w okresie zimowym paliwo z pompy nie wraca do baku tylko do filtra celem podgrzania go. Filtr ma ogrzewanie paliwem powrotnym.
Co do cofania się paliwa to masz nieszczelności na szybkozłączkach przy filtrze lub pompie albo na wężykach powrotnych przy wtryskiwaczach.

Odpowiedz
Tomo3
Zarejestrowani

op Stare zostały tylko przewody paliwowe ze zbiornika do połowy podłogi i od filtra paliwa do pompy wtryskowej. Nie ma nigdzie najmniejszego wycieku paliwa. Jeszcze kupię węże gumowe i podłącze od zbiornika do nowych przewodów.

Odpowiedz
ko-ma
Zarejestrowani

Filtr paliwa masz z wymiennym wkładem. Wyposażony w układ powrotu ciepłego paliwa do filtra.
Poszukaj na forum - był już temat zapowietrzania sie układu przy niskich temperaturach - z ta pętlą powrotu w roli głównej.
O ile pamiętam, radykalnie pozbywano sie problemu eliminując (zaślepiając) wejście z powrotu do filtra i łącząc jego przewód z przewodem głównego powrotu.

Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM


Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
Odpowiedz
Tomo3
Zarejestrowani

op W 1.5 dCi filtr jest monolitem, wymienia się całość z króćcami.
No i po nocy odpalił ale znów nie ciągnie paliwa.....

Odpowiedz
andrzejwa
Zarejestrowani

Masz nieścisłość w opisie. Silnik ma moc 101 KM czy 105. Układ wtrysku delphi czy siemens? Z opisu problemu wynika, że masz 101 KM z delphi.

Odpowiedz
ko-ma
Zarejestrowani

(22-12-2018, 10:50)Tomo3 napisał(a): W 1.5 dCi filtr jest monolitem, wymienia się całość z króćcami.
No i po nocy odpalił ale znów nie ciągnie paliwa.....

Czy z wymiennym wkładem, czy nierozbieralny - układ przelewu i podgrzewania wygląda identycznie.

Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM


Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
Odpowiedz
Tomo3
Zarejestrowani

op To jest 101km na Delphi. Chyba nie było innej możliwości jak się rejestrowałem. Sprawdzę opcje, może da się poprawić.
TomaszB napisał 22-12-2018, 19:25:
Poprawiłem.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 22-12-2018, 19:25 przez TomaszB.)

Odpowiedz
Tomo3
Zarejestrowani

op Dziękuję.
Nagrałem filmy co się dzieje. Już tracę powoli pomysły co robić dalej. Wiem że leje jeden wtrysk. Może winna jest pompa wtryskowa.....
https://youtu.be/6McvpMqTIFw
https://youtu.be/apKzU_6hU8k

Odpowiedz
andrzejwa
Zarejestrowani

(22-12-2018, 09:41)Tomo3 napisał(a): Stare zostały tylko przewody paliwowe ..... od filtra paliwa do pompy wtryskowej.
Największą bolączką jest przewód łączący filtr paliwa z pompą wtryskową od strony zasilania pompy. Tam panuje zawsze podciśnienie wywołane ssaniem pompy i najmniejsza nieszczelność powoduje zasysanie powietrza a nie paliwa. W obecnych temperaturach filtr stanowi znaczną przeszkodę dla przepływu paliwa i to ułatwia zasysanie powietrza. Nieszczelność na powrocie to wyciek paliwa bo tam jest ciśnienie.

Odpowiedz
Tomo3
Zarejestrowani

op Mam jeszcze trochę przewodów paliwowych więc podmienienie przewód zasilający pompę. Nie znalazłem żadnego wycieku paliwa ale podmienienie na nowe wszystkie przelewy.

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

6 gości