Nie nie, u mnie nic sie (odpukac) nic nie dzieje z mocą tylko nie mogłem zrozumieć co napisaleś wcześniej... "jeśli nie zobaczysz różnicy albo po odpięciu będzie gorzej znaczy że przepływka nie jest dobra" ;) - w tym troszke masło maślane wyszlo wg mnie ;)
SCENIC I RX4 Scenic RX4 1,9dci brak mocy
tak chodziło o to, że z przepływką ma być lepiej, po odpięciu nie może być tak samo bądź gorzej
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM /// Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Kilka dni temu przy prędkości około 130 km/h nagle auto straciło moc, włączyła się lampka od świec żarowych i od tamtej pory niemożliwością było przekroczenie 3000 obrotów. Ponadto auto "dusiło się". Lampka od świec od czasu do czasu się włączała potem. Wyczyszczenie egr, chociaż było zawalone, nic nie dało. Dziś byłem na myjni na myciu silnika. Po wyjeździe auto nie mogło już osiągnąć nawet 1500 obrotów. Zaczęły się ponadto dziać dziwne rzeczy, tzn. od czasu do czasu nie trzeba było naciskać na gaz, by auto przyspieszało. W czym może tkwić problem?
pio555 napisał 01-12-2015, 22:38:
przed założeniem nowego tematu sprawdz czy podobny juz nie istnieje (Ten post był ostatnio modyfikowany: 01-12-2015, 22:38 przez pio555.) (01-12-2015, 22:34)Doman napisał(a): Kilka dni temu przy prędkości około 130 km/h nagle auto straciło moc, włączyła się lampka od świec żarowych i od tamtej pory niemożliwością było przekroczenie 3000 obrotów. Ponadto auto "dusiło się". Lampka od świec od czasu do czasu się włączała potem. Wyczyszczenie egr, chociaż było zawalone, nic nie dało. Dziś byłem na myjni na myciu silnika. Po wyjeździe auto nie mogło już osiągnąć nawet 1500 obrotów. Zaczęły się ponadto dziać dziwne rzeczy, tzn. od czasu do czasu nie trzeba było naciskać na gaz, by auto przyspieszało. W czym może tkwić problem?Zanim pojedziesz na CLIP warto jeszcze raz obejrzeć EGR. To nic nie kosztuje i chwila roboty. Też miałem wyczyszczony i na początku było ok. Po kilku km powtórka. EGR po prostu się blokował w pozycji otwartej. Wyjąłem, zamknąłem go ręcznie i nie podłączałem wtyczki. W SC I to często się udaje bez świecenia kontrolki. Teraz mam spokój. Jeśli nie pomoże to tak jak koledzy piszą- CLIP. Szukanie po omacku nie ma sensu. Może być wiele przyczyn. |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
8 gości