daniel920
6
0
0
0
SC RX4
2002
1.9 dCi 102KM, 2000-2003
Radomsko
op
Witam
Posiadam Renault Scenic RX4 z silnikiem 1,9 dci. Problemem jest brak mocy i dość wysokie spalanie ( w mieście dochodzi nawet do 11 litrów na 100km). W samochodzie wymieniony został filtr powietrza, wyczyszczony EGR Sprawdzany był przepływomierz ale wykazał niewielkie odchylenia od normy. Samochód nie kopci ale jest słaby. Co może być przyczyną tych problemów?
Z góry dziękuję za pomoc
•
Oktawiusz
14,817
56
2038
683
INNY
2019
INNY
Sokołów Podlaski
Jak masz u kogo sprawdź ciśnienie sprężania. Pytanie czy i jak Ci pracuje turbina. Przepływomierz nie wiem jak był sprawdzany ale zawsze to pierwszy kandydat do sprawdzenia. Najlepiej podmienić z kimś na chwilę sprawny i będzie wszystko jasne.
Spalanie 11 litrów po mieście w Rx4 to nie jest chyba duże odchylenie od normy.
RenGarage :: Zmiany konfiguracji :: Aktywacje :: Adaptacje :: TPMS :: Sterowniki :: Airbag :: Radia ::
•
daniel920
6
0
0
0
SC RX4
2002
1.9 dCi 102KM, 2000-2003
Radomsko
op
Turbina myślę że działa prawidłowo. Przepływka była sprawdza pod komputerem u elektromechanika. Właśnie z tą podmianą może być problem ponieważ nikogo nie znam kto ma Scenica z tym silnikiem.
Przyczyną braku mocy może być zapchany filtr paliwa?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 20-07-2015, 14:47 przez daniel920.)
•
Oktawiusz
14,817
56
2038
683
INNY
2019
INNY
Sokołów Podlaski
daniel920 napisał(a):Przyczyną braku mocy może być zapchany filtr paliwa? Skoro pytasz to pewnie nie wymieniałeś ??
Czy może być? Pewnie trochę tak ale nie sądzę żeby to był powód Twoich zmartwień.
RenGarage :: Zmiany konfiguracji :: Aktywacje :: Adaptacje :: TPMS :: Sterowniki :: Airbag :: Radia ::
•
daniel920
6
0
0
0
SC RX4
2002
1.9 dCi 102KM, 2000-2003
Radomsko
op
Chodzi głównie o brak mocy. Auto strasznie straciło na mocy. Na początku zacząć od sprawdzenia ciśnienia sprężania?
•
maciej1486
21,014
23
2411
256
SC III ph II
2012
1.6 dCi S&S eco2 130KM, 2011-2011
Nakło / Bydgoszcz
Jezeli turbina dziala czyli moc musi byc bo wtedy to ona ciagnie czy jak stwierdzasz ze jest ok
Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS
•
daniel920
6
0
0
0
SC RX4
2002
1.9 dCi 102KM, 2000-2003
Radomsko
op
W takim razie zacznę od sprawdzenia turbo. Jak coś będę wiedział to napiszę.
•
Mati
26,569
101
4838
4,483
SC III ph II
2013
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Górzyce, Tarnobrzeg
Mati
Zarejestrowani
— 20-07-2015, 19:39
daniel920 napisał(a):Sprawdzany był przepływomierz ale wykazał niewielkie odchylenia Kolego darmowo sprawdź jeszcze ten przepływomierz... rozgrzej auto i na prostej drodze zrób na wyższych obrotach tak 1, 2, 3, i 4 zatrzymaj się. Odepnij przepływomierz i zrób tak samo w drugą stronę... jeśli nie zobaczysz różnicy albo po odpięciu będzie gorzej znaczy że przepływka nie jest dobra
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
•
A2-eR11
3,226
23
889
1,650
SC II ph II
2006
1.9 dCi FAP 130KM, 2003-2009
Malbork
A2-eR11
Zarejestrowani
— 20-07-2015, 22:47
Hmm.. rozumiem ze jak po odpieciu nie ma roznicy to znaczy ze przeplywka uszkodzona... ale jak jest po odpieciu gorzej to chyba znaczy ze jednak przeplywka jest ok? Czy cos zle zrozumialem Mati?
•
Mati
26,569
101
4838
4,483
SC III ph II
2013
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Górzyce, Tarnobrzeg
Mati
Zarejestrowani
— 20-07-2015, 22:51
tak, jeśli przepływka jest dobra to po odpięciu powinno być odczuwalnie auto słabsze, bynajmniej w aucie autora problemu
w Twoim zaś nie wiem czy czasem nie trzeba jakoś przyuczać z kompa,
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
•
|