SCENIC I RX4 Kontrolka STOP i AKUMULATOR...
Wymieniłem regulator, bo nie potrafiłem dostać się do samych szczotek. Zaznaczę, że szczotki były nierównomiernie wytarte ( ta niżej była krótsza). Ta powierzchnia do której przylegają szczotki jest koloru miedzianego (nie czyściłem tego).
Wysłane z mojego SM-A505FN przy użyciu Tapatalka
Moim zdaniem przy naprawie alternatora, szczotki i komutator to podstawa do tego nowy regulator i ma szanse to działać pod warunkiem że uzwojenie nie spalone.
(24-01-2020, 19:54)Chudy1964 napisał(a): (nie czyściłem tego).moze jeszcze się dotrze, nie wiem jak dokładnie jest w SI wiem że w SII regulator musi być oryginalny (24-01-2020, 19:02)Chudy1964 napisał(a): kontrolki nadal świecą...sprawdzałeś jakie jest ładowanie przed wymianą i po wymianie? (Ten post był ostatnio modyfikowany: 24-01-2020, 20:36 przez Mati.)
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM /// Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Nie ma ładowania, podejrzewam uzwojenie. Plusowe przewody nigdzie nie przerwane, a regulator wymieniony na oryginalny Bosch. Silnik odpaliłem kręciłem do wyższych obrotów w celu dotarcia szczotek, ale nic to nie dało.
Wysłane z mojego SM-A505FN przy użyciu Tapatalka (Ten post był ostatnio modyfikowany: 26-01-2020, 20:19 przez Chudy1964.)
To może i ja się podłącze do tematu, jestem laikiem jeśli chodzi o diagnozę usterek. Raz się zepsuje potem wiem jakie objawy. Przekręcam kluczyk kontrolki garną odpalam silnik, garną też kontrolki akumulatora i znak stop. Po przejechaniu około 15 kilometrów zaczyna się świecić lampka stop i akumulator, dodaję gazu i znika, potem jest szybki ich migotanie. Gdy stoję czasem się świecą a czasem nie. Wyłączę silnik wrócę po 20 min i od nowa na początku nic a po przejechaniu fragmentu od nowa.
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
2 gości