op
Część.
SC1PH2 1.9DCi 102KM. Mam problem z falującymi obrotami na jałowych. Na wyższych też falują, ale zdecydowanie mniej. Uszczelki regulatora pompy wymienione. Na komputerze pokazywało na początku błąd czujnika wałka rozrządu, ale po wykasowaniu i ponownym skanie błąd zniknął. Za to został błąd przeplywki. Sprawdziłem elektrykę idącą do komputera i wszędzie są przejścia. Filtr powietrza ok, EGR wyczyszczony. Pomocy
co teraz sprawdzić mam?
Edit:
Co zrobione:
- egr wyczyszony,
- filtr powietrza zmieniony,
- uszczelki regulatora pompy wymienione,
- rozrząd wymieniany niedawno i pasek osprzętu.
Dodam jeszcze, że w regulatorze "tulejka" na końcu jest spiłowana do końca. Czy tak ma być? Znajomy mówił, że to specjalnie zrobione, aby zwiększyć dawkę paliwa..
SC1PH2 1.9DCi 102KM. Mam problem z falującymi obrotami na jałowych. Na wyższych też falują, ale zdecydowanie mniej. Uszczelki regulatora pompy wymienione. Na komputerze pokazywało na początku błąd czujnika wałka rozrządu, ale po wykasowaniu i ponownym skanie błąd zniknął. Za to został błąd przeplywki. Sprawdziłem elektrykę idącą do komputera i wszędzie są przejścia. Filtr powietrza ok, EGR wyczyszczony. Pomocy

Edit:
Co zrobione:
- egr wyczyszony,
- filtr powietrza zmieniony,
- uszczelki regulatora pompy wymienione,
- rozrząd wymieniany niedawno i pasek osprzętu.
Dodam jeszcze, że w regulatorze "tulejka" na końcu jest spiłowana do końca. Czy tak ma być? Znajomy mówił, że to specjalnie zrobione, aby zwiększyć dawkę paliwa..
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-11-2020, 15:45 przez axpersky.)