anetanl
20
0
1
1
SC I ph II
2001
1.6 i 16V 110KM, 1999-2003
veghel
anetanl
Kobiety
— 14-11-2015, 22:50
op
Witam. Posiadam scenica 1.6 16V z 2001 roku. Do tej pory silnik chodził ok. Dzisiaj rano bylo wszystko ok, popoludniu odpalilam auto, od razu wskoczylo na wysokie obroty 2-3tys. Pedal gazu tylko delikatnje reagowal. Co dziwniejsze nawet bez dotykania gazu auto samo przyspieszalo i co za tym idzie zwiekszalo obroty. Ale to nie koniec. Przy biegu jalowym obroty momentalnie 4tys w gore, obojetnie czy przy zmianie biegu czy chcialam dac na luz zeby zachamowac... jako iz byly tak wysokie obroty to auta tez nie dalo sie zachamowac. Po zmianie biegu na wyzszy spadalo do 2 tys i znowu roslo. Co to moze byc?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 14-11-2015, 23:06 przez pio555.)
•
roman123
488
6
43
20
SC I ph II
2001
1.9 dCi 102KM, 2000-2003
Skoczów
roman123
Zarejestrowani
— 14-11-2015, 23:12
Pedał gazu, nie wiem czy w Twoim jest elektroniczny. Silnik krokowy? Tam bym szukał.
•
anetanl
20
0
1
1
SC I ph II
2001
1.6 i 16V 110KM, 1999-2003
veghel
anetanl
Kobiety
— 14-11-2015, 23:48
op
Wlasnie podejrzewam ze potencjometr siadl, ale czy to wszystko tlumaczy?
•
roman123
488
6
43
20
SC I ph II
2001
1.9 dCi 102KM, 2000-2003
Skoczów
roman123
Zarejestrowani
— 15-11-2015, 00:33
Najlepiej gdybyś podpięła gdzieś CLIP. Wtedy będzie pewność. Inaczej to takie strzelanie na oślep. Trafisz albo nie. Sam potencjometr może wywołać takie objawy. Chyba piszesz z zagranicy NL . W Polsce znalazłabyś kogoś na forum z CLIPem kto sprawdziłby Ci i zdiagnozował autko. Jeśli masz gdzieś możliwość podmiany pedału, nawet jakaś używka to warto spróbować.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 15-11-2015, 00:37 przez roman123.)
•
RafałQ
867
2
129
131
SC III ph I
2011
1.9 dCi FAP 130KM, 2009-2011
Błotnica
RafałQ
Zarejestrowani
— 15-11-2015, 08:59
Miałem ostatnio praktycznie ten sam problem. W moim przypadku był to silniczek krokowy. Spróbuj wyjąć przeczyścić, może pomoże (mi nie pomogło musiałem wymienić) ale rzeczywiście najlpiej podłaczyć pod CLIP
Scenic IphII 2.0 i Grand Scenic II 1.9dci
Nie pisz, jeśli możesz coś powiedzieć, nie mów, jeśli możesz kiwnąć głową, nie kiwaj głową, jeśli nie musisz.
•
anetanl
20
0
1
1
SC I ph II
2001
1.6 i 16V 110KM, 1999-2003
veghel
anetanl
Kobiety
— 15-11-2015, 09:58
op
Dokladnie, z zagranicy. Dla tego tez musze czekac na Pl mechanika bo te holendry.... no coz... dzieki za odp bedziemy spr
•
filozof
5,202
19
1614
1,922
SC I ph II
2001
2.0 i 16V 140KM, 1999-2003
Lublin
filozof
Zarejestrowani
— 15-11-2015, 12:15
Podciśnienia posprawdzaj. Zerknij, czy przewód od EGR jest cały. Ja mam taki objaw, jak mi LPG cofnie i wybije z gniazda przepustnicy końcówkę tego przewodu.
Piszę poprawnie po polsku; chyba, że nie zauważę autokorekty.
Nie odpowiadam na PW z pytaniami technicznymi. Jest do tego odpowiedni dział.
•
maciej1486
21,014
23
2411
256
SC III ph II
2012
1.6 dCi S&S eco2 130KM, 2011-2011
Nakło / Bydgoszcz
(15-11-2015, 12:15)filozof napisał(a): Podciśnienia posprawdzaj. Zerknij, czy przewód od EGR jest cały. Ja mam taki objaw, jak mi LPG cofnie i wybije z gniazda przepustnicy końcówkę tego przewodu. Czyli masz cos zle
Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS
•
filozof
5,202
19
1614
1,922
SC I ph II
2001
2.0 i 16V 140KM, 1999-2003
Lublin
filozof
Zarejestrowani
— 15-11-2015, 12:37
No mam, ale to nie mój wątek. U mnie problem jest z LPG, chyba cewkami i nieszczelnością na tym przewodzie.
Analogicznie do problemu Anety: Momentalnie wysokie obroty, brak reakcji na pedał gazu (do tego u mnie włącza się ASR), rozwiązuje włożenie przewodu podciśnieniowego z powrotem na swoje miejsce. Dlatego proponuję posprawdzać przewody podciśnieniowe.
Piszę poprawnie po polsku; chyba, że nie zauważę autokorekty.
Nie odpowiadam na PW z pytaniami technicznymi. Jest do tego odpowiedni dział.
•
|