Source
66
0
1
23
SC I ph II
2000
2.0 i 16V 140KM, 1999-2003
X
Source
Zarejestrowani
— 17-11-2016, 13:38
op
Zrobiłem synchronizacje - 10sec przytrzymać przycisk, gdy dioda zgaśnie puścić i wcisnąć dwa razy.
1 klucz zaskoczył - było słychać przeskok w zamkach, ale jak próbowałem wysłać kolejny sygnał to cisza.
Próbowałem synchronizować drugi kluczyk nie udało się, to znowu próbowałem 1 też bez powodzenia.
Wyjąłem bezpiecznik i włożyłem i udało mi się z tego 1 kluczyka zamknąć, otworzyć, zamknąć, otworzyć drzwi i potem cisza...
Dalsze próby wyjmowania i wkładania bezpiecznika poskutkowały tym, że raz udało mi się otworzyć drzwi z tego pierwszego pilota.
Jakieś pomysły?
•
adamos111
433
4
73
0
SC RX4
2001
2.0 i 140KM, 1999-2003
Łomża
(17-11-2016, 11:43)filozof napisał(a): Nigdy nie słyszałem o tej metodzie w przypadku kluczy radiowych. Te na podczerwień się przyuczało do auta, ale takie raczej nie. Na podczerwień przyucza się zupełnie inaczej niż opisałem wcześniej.Jeżeli chodzi o radiowe to to się nazywa synchronizacja kluczyków już przyuczonych do auta np.chociaż niekoniecznie po wymianie baterii lub długotrwałym nieużywaniem np.zapasowego.
•
Source
66
0
1
23
SC I ph II
2000
2.0 i 16V 140KM, 1999-2003
X
Source
Zarejestrowani
— 17-11-2016, 17:56
op
Spróbuje jeszcze rozłączyć aku na chwilę i ponownie zrobić synchronizacje (kilku osobą ponoć to pomogło).
Swoją drogą jak to jest, że fabrycznie kluczyk otwiera tylko jedne drzwi, a wcześniej otwierało mi wszystkie tak, jakbym użył pilota, można to przeprogramować clipem, czy jak?
•
filozof
5,213
19
1625
1,926
SC I ph II
2001
2.0 i 16V 140KM, 1999-2003
Lublin
filozof
Zarejestrowani
— 17-11-2016, 18:41
Raczej jakiś błąd. U mnie do tej pory otwiera tylko ten zamek, który przekręcę, co więcej - nie odryglowuje centralnego zamka i jak zamknę pilotem, to otwiera resztę i muszę nacisnąć klawisz jeszcze raz.
Piszę poprawnie po polsku; chyba, że nie zauważę autokorekty.
Nie odpowiadam na PW z pytaniami technicznymi. Jest do tego odpowiedni dział.
•
Source
66
0
1
23
SC I ph II
2000
2.0 i 16V 140KM, 1999-2003
X
Source
Zarejestrowani
— 18-11-2016, 15:58
op
W dalszym ciągu nic. Synchronizacja pilotów kończy się niepowodzeniem, czasem uda się wysłać jeden sygnał z pilota otwierający/zamykający drzwi ; ]
•
krzysztofk
2,542
13
966
754
SC II ph II
2007
1.9 dCi FAP 130KM, 2003-2009
Świdnik
Napisałeś że z kluczyka oraz pilota.
Czegoś tu nie rozumiem.To z przycisku na kluczu,czy masz oddzielnego pilota do sterowania centralnym.
Scenic II ph II 2007 1,9dCi 131KM
Diagnostyka komputerowa, mechanika, blacharstwo, lakiernictwo
•
Source
66
0
1
23
SC I ph II
2000
2.0 i 16V 140KM, 1999-2003
X
Source
Zarejestrowani
— 18-11-2016, 20:33
op
Napisałem tak, żeby było czytelniej. Mam standardowy, fabryczny, kluczyk z pilotem
•
Source
66
0
1
23
SC I ph II
2000
2.0 i 16V 140KM, 1999-2003
X
Source
Zarejestrowani
— 19-11-2016, 12:43
op
Okazuje sie, że tylna wycieraczka wykonuje 1/3 ruchu i sie zatrzymuje później znowu i na koniec kończy ruch, wraca do pozycji startowej i od nowa, tak jakby wysyłany impuls był za krótki.
•
filozof
5,213
19
1625
1,926
SC I ph II
2001
2.0 i 16V 140KM, 1999-2003
Lublin
filozof
Zarejestrowani
— 20-11-2016, 07:48
Wycieraczki?
Co do zamka, to chyba musisz wrócić do początku tego wątku:
(16-11-2016, 00:50)Mati napisał(a): myślę że upaliła się centralka od centralnego zamkna
Piszę poprawnie po polsku; chyba, że nie zauważę autokorekty.
Nie odpowiadam na PW z pytaniami technicznymi. Jest do tego odpowiedni dział.
•
krzysztofk
2,542
13
966
754
SC II ph II
2007
1.9 dCi FAP 130KM, 2003-2009
Świdnik
(20-11-2016, 07:48)filozof napisał(a): Wycieraczki?
Co do zamka, to chyba musisz wrócić do początku tego wątku:
(16-11-2016, 00:50)Mati napisał(a): myślę że upaliła się centralka od centralnego zamkna znaczy się UCH do wymiany
Scenic II ph II 2007 1,9dCi 131KM
Diagnostyka komputerowa, mechanika, blacharstwo, lakiernictwo
•
|