Source
66
0
1
23
SC I ph II
2000
2.0 i 16V 140KM, 1999-2003
X
Source
Zarejestrowani
— 15-11-2016, 23:06
op
Witam.
Mam problem z centralnym zamkiem, otóż pilot odmówił posłuszeństwa, ale do rzeczy.
Potrzebowałem szybko doładować akumulator, tak więc podłączyłem prostownik nie odłączając przewodów od aku, a następnie zamknąłem drzwi z pilota. Gdy po skończonym ładowaniu chciałem je otworzyć nic się nie działo. Otworzyłem więc bezpośrednio z kluczka. Sprawdziłem bezpieczniki, wszystkie były ok. Okazało się, że po wyjęciu bezpiecznika od centralki pilot wysyła sygnał otwierający drzwi. Testowałem kilka razy przy otwartych i zamkniętych drzwiach i praktycznie za każdym razem wysyłany był 1 sygnał otwarcia po czym cisza, kilka razy udało się jeszcze drzwi zamknąć - może z 3-4. Znalazłem podobny przypadek w sieci i pomogło wyjęcie bezpiecznika na dłuższą chwilę, więc tak zrobiłem (u mnie akurat trwał to +/- 30min). Po włożeniu bezpiecznika okazało się, że pilot nie wysyła żadnego sygnału. sprawdziłem kilka razy i to samo, co więcej okazało się, że o ile wcześniej przy otwieraniu drzwi z kluczka ten odblokowywał wszystkie drzwi to teraz tylko te jedne...
Macie pomysł co z tym zrobić?
•
Mati
26,576
101
4843
4,484
SC III ph II
2013
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Górzyce, Tarnobrzeg
Mati
Zarejestrowani
— 16-11-2016, 00:50
myślę że upaliła się centralka od centralnego zamkna
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
•
Source
66
0
1
23
SC I ph II
2000
2.0 i 16V 140KM, 1999-2003
X
Source
Zarejestrowani
— 16-11-2016, 10:31
op
Można to jakoś samemu zdiagnozować, żeby mieć 100% pewności?
•
filozof
5,213
19
1625
1,926
SC I ph II
2001
2.0 i 16V 140KM, 1999-2003
Lublin
filozof
Zarejestrowani
— 16-11-2016, 18:19
Spróbuj zaryglować drzwi ze środka klawiszem do zamykania, pod włącznikiem awaryjnych masz. Jak Ci zarygluje wszystko wyeliminujesz siłowniki. A na 100%? Podjedź na szrot i zapytaj, czy Ci pożyczą sprawną do sprawdzenia. Może CLIP by coś powiedział, ale tego nie wiem...
Piszę poprawnie po polsku; chyba, że nie zauważę autokorekty.
Nie odpowiadam na PW z pytaniami technicznymi. Jest do tego odpowiedni dział.
•
Source
66
0
1
23
SC I ph II
2000
2.0 i 16V 140KM, 1999-2003
X
Source
Zarejestrowani
— 16-11-2016, 22:32
op
Siłowniki są ok, wszystkie drzwi się zamykają i otwierają z przycisku na desce rozdzielczej. Nie działa automatyczne zamykanie i otwieranie drzwi przy użyciu kluczyka (po tym jak wyjąłem bezpiecznik na dłuższą chwilę, o czym pisałem w temacie), oraz pilot.
Tak poza tym wszystko jest ok.
•
jarpen
2,690
9
1687
1,449
SC II ph II
2008
2.0 i 16V 136KM, 2003-2009
Lublin
jarpen
Zarejestrowani
— 17-11-2016, 08:15
A auto odpala Ci bez problemu?
•
Source
66
0
1
23
SC I ph II
2000
2.0 i 16V 140KM, 1999-2003
X
Source
Zarejestrowani
— 17-11-2016, 09:58
op
Tak, jak już pisałem wcześniej - wszystko działa z wyjątkiem blokady z pilota i automatycznego otwierania zamykania wszystkich drzwi przy użyciu kluczyka.
Auto odpala nic nie wariuje, szyby chodzą, światła ok, itd...
Co do rozładowanej baterii w pilocie to nie sprawdzałem, ale 2 jednocześnie raczej by nie padły (przy naciskaniu przycisku diody na pilotach palą nie normalnie).
Mogło się coś rozkodować w czasie, gdy bezpiecznik był wyjęty na dłużej?
•
adamos111
433
4
73
0
SC RX4
2001
2.0 i 140KM, 1999-2003
Łomża
W oryginalnym stanie fabrycznym przy użyciu kluczyka poprzez wkładkę zamka pod klamką powinno otworzyć tylko i wyłącznie drzwi do których wkładasz kluczyk.Jeżeli chodzi o pilot to spróbuj zsynchronizować kluczyki.Tzn.naciśnij przycisk na kluczu i trzymaj aż dioda przestanie mrugać i puść i auto przestrzeli zamkami,albo puść i naciśnij jeszcze raz,albo naciśnij guzik pod awaryjnymi na zamykanie i trzymaj do momentu aż auto przestrzeli zamkami i naciśnij guzik w pilocie.Któraś z tych metod powinna zadziałać.Dokładnie nie pamiętam która.Jeżeli się mylę to mnie poprawcie.
•
filozof
5,213
19
1625
1,926
SC I ph II
2001
2.0 i 16V 140KM, 1999-2003
Lublin
filozof
Zarejestrowani
— 17-11-2016, 11:43
Nigdy nie słyszałem o tej metodzie w przypadku kluczy radiowych. Te na podczerwień się przyuczało do auta, ale takie raczej nie.
Te drzwi to Ci otwiera tylko jedne i te same?
Piszę poprawnie po polsku; chyba, że nie zauważę autokorekty.
Nie odpowiadam na PW z pytaniami technicznymi. Jest do tego odpowiedni dział.
•
Source
66
0
1
23
SC I ph II
2000
2.0 i 16V 140KM, 1999-2003
X
Source
Zarejestrowani
— 17-11-2016, 12:10
op
Tylko jedne, bo w drugich mam uszkodzona wkładkę i kluczyk wchodzi do połowy - ktoś musiał kiedyś cos przy nim kombinować
•
|