Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

SCENIC I PH II Zaparowana szyba czołowa


kumell
Zarejestrowani

(01-12-2022, 12:31)Binio napisał(a): Proponuje rozebrać trochę podłogi pod nogami pasażera.


U mnie lało się z przelotu w grodzi z rurkami od klimy między silnikiem a wnętrzem (gdzieś zalewało chociaż podszybie suche). Miałem na podłodze pasażera z 3 cm wody. Jakoś to pouszczelniałem, dodatkowo wywierciłem dziurę w podłodze u pasażera jakby nie pomogło. Na razie mam tam sucho, tylko nie wiem co pomogło: uszczelnienie czy dodatkowy odpływ Biggrin.

Odpowiedz
piecia189
Zarejestrowani

op Przymierzam się do wymiany nagrzewnicy, i tu się zastanawiam bo sprzedawca powiedział że do mojego auta jest taka w komplecie z rurkami, pytanie czy należy to wymieniać kompletem, a jeśli tak to czy dużo trzeba rozebrać żeby się do tych rurek dostać, jedyne co znalazłem to jak wymienić samą nagrzewnicę, rurki to jakaś tajemnica...

Odpowiedz
krzysztofk
Zarejestrowani

Rurki idą od nagrzewnicy do ściany grodziowej. Nie ma potrzeby ich wymiany.

Scenic II ph II 2007 1,9dCi 131KM 
Diagnostyka komputerowa, mechanika, blacharstwo, lakiernictwo


Odpowiedz
piecia189
Zarejestrowani

op Z drugiej strony mieć nowe i nie wymienić ? sam nie wiem

Odpowiedz
piecia189
Zarejestrowani

op No to zobaczymy, dziś udało się wymienić nagrzewnicę, była nieszczelna gdzieś od przodu i sporo płynu było w obudowie no i w wykładzinie pod gumowym korytem, rurek nie ruszałem poza wymianą oringów bo jednak dostęp nie jest zbyt prosty więc skoro nie ciekły to szkoda tego ruszać, mam nadzieję że temat zaparowanych tłustych szyb niebawem zniknie, mam świadomość że jeszcze musi odparować to co zostało w wykładzinie i w nawiewach...swoją drogą to 3 auto w którym wymieniałem nagrzewnicę i 1 w którym zejęło to 30 minut i wymagało odkręcenie ledwo 4 śrubek, aż dziw że w większości aut nie jest to tak dobrze rozwiązane...

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

4 gości