shymuon
36
0
0
2
SC I ph II
2000
1.6 i 16V 110KM, 1999-2003
Szczecin
shymuon
Zarejestrowani
— 07-09-2015, 19:36
op
Witam.
Już długo nie mogę uporać się z wysokimi obrotami silnika. Czasami dochodzą nawet do 3 tyś i wyżej. Cały kolektor i przepustnica zrobiona, wszystko powymieniane i wyczyszczone. Włożyłem nowy silniczek krokowy i już się cieszyłem, bo wszystko było dobrze i obroty spadły do normalnych, ale po dłuższym czasie odpaliłem i znowu wskakują na 2 tyś+. :/ Już nie wiem co wymieniać żeby było dobrze.
•
ko-ma
9,599
28
1627
40
INNY
2010
INNY
Końskie
ko-ma
Zarejestrowani
— 07-09-2015, 19:42
Podpiąć i zaadaptować przepustnicę.
Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM
Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
•
maciej1486
20,995
23
2393
255
SC III ph II
2012
1.6 dCi S&S eco2 130KM, 2011-2011
Nakło / Bydgoszcz
SI są adaptowane przepustnice ?
•
Mati
26,562
101
4836
4,478
SC III ph II
2013
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Górzyce, Tarnobrzeg
Mati
Zarejestrowani
— 07-09-2015, 20:49
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
•
shymuon
36
0
0
2
SC I ph II
2000
1.6 i 16V 110KM, 1999-2003
Szczecin
shymuon
Zarejestrowani
— 08-09-2015, 16:10
op
podobno się nie adaptuje, wiec może jest jakiś inne wyjście? :d
czy takie objawy występują od uszkodzonego czujnika położenia przepustnicy?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-09-2015, 16:10 przez shymuon.)
•
RafałQ
867
2
129
131
SC III ph I
2011
1.9 dCi FAP 130KM, 2009-2011
Błotnica
RafałQ
Zarejestrowani
— 08-09-2015, 17:07
Dla pewności podłącz pod kompa. W swojej Reni niedawno wymieniałem czujnik położenia przepustnicy. Objawy podobne szalejące obroty i dodatkowo przy wciskaniu gazu jakby trafiał w pustkę, nie reagował na gaz. Na kompie wyszło od razu, że to ten czujnik. Kupiłem w sklepie za 130zł i założyłem. Ale nic nie adaptowałem. Z tego co wiem najpierw powinno się włączyć sam zapłon na 2 minuty i poczekać, ale ja od razu odpaliłem i było od razu ok jak ręką odjął. Podobno jak nawet obroty będą skakać po wymianie to po kilkudziesięciu kilometrach sam się zaadaptuje, ale jak mówię u mnie było od razu cacy
Scenic IphII 2.0 i Grand Scenic II 1.9dci
Nie pisz, jeśli możesz coś powiedzieć, nie mów, jeśli możesz kiwnąć głową, nie kiwaj głową, jeśli nie musisz.
•
shymuon
36
0
0
2
SC I ph II
2000
1.6 i 16V 110KM, 1999-2003
Szczecin
shymuon
Zarejestrowani
— 08-09-2015, 18:01
op
Jak podłączyłem pod kompa, to wyskoczyło, że czujnik ciśnienia zasysanego powietrza. Wymieniłem i dalej to samo. Już chyba tylko został mi ten czujnik przepustnicy do wymiany. Obroty szaleją, szaleją po jakimś czasie gwałtowanie spadają i przez jakiś czas jest ok, ale potem problem znowu wraca. Zaryzykuje i wymienię ten czujnik.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-09-2015, 19:19 przez shymuon.)
•
|