op
Siemka,
Ostatnio zauważyłem dziwne stuki na kierownicy, szczególnie na dziurach i przy małej prędkości. Przy stojącym aucie kręcąc kierownicą na boki słychać lekkie stuki. Jak się złapie koło i zaczyna ruszać (tak jakby się chciało skręcić koła) to z lewej strony słychać głośniej stuk a w prawym od pasażera ciszej, gdzieś w okolicach kolumny kierowniczej. Pytanie: Maglownica? Krzyżak (o ile występuje)? Drążki? Końcówki drążków nie mają luzu. Powiem szczerze, że już tracę do niego trochę cierpliwość... A ceny serwisu we Wrocławiu zabijają... Dodam, że auto ostatnio jakby trochę płynie po drodze i czasem wspomaganie działa lżej czasem ciężej (ale pompa też jęczy od jakiegoś czasu więc pewnie też się kończy).
Ostatnio zauważyłem dziwne stuki na kierownicy, szczególnie na dziurach i przy małej prędkości. Przy stojącym aucie kręcąc kierownicą na boki słychać lekkie stuki. Jak się złapie koło i zaczyna ruszać (tak jakby się chciało skręcić koła) to z lewej strony słychać głośniej stuk a w prawym od pasażera ciszej, gdzieś w okolicach kolumny kierowniczej. Pytanie: Maglownica? Krzyżak (o ile występuje)? Drążki? Końcówki drążków nie mają luzu. Powiem szczerze, że już tracę do niego trochę cierpliwość... A ceny serwisu we Wrocławiu zabijają... Dodam, że auto ostatnio jakby trochę płynie po drodze i czasem wspomaganie działa lżej czasem ciężej (ale pompa też jęczy od jakiegoś czasu więc pewnie też się kończy).
Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem...