Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

SCENIC I PH II Silnik podczas przyspieszania zgasł!


19dave88
Zarejestrowani

op Panowie dzisiaj kilka razy podczas przyspieszania np. po zmianie biegu, albo ruszenia. Nagłe szarpnięcie i kontrolka świec żarowych, wciskam sprzęgło silnik gaśnie... Wyłączam zapłon, odpalam i jedzie dalej... jak gdyby nic się nie stało. I powtórzyło mi się to dziś kilka razy.

Odpowiedz
filozof
Zarejestrowani

To się nazywa tryb awaryjny. Skoro się powtarza, to znać, że problem jest grubszy. Trzeba by się dogadać z silnikiem. Może coś w układzie sterowania: potencjometr gazu, albo siłownik przy przepustnicy. Ale ta kontrolka to może być wszystko, co związane z elektryką silnika.

Piszę poprawnie po polsku; chyba, że nie zauważę autokorekty.
Nie odpowiadam na PW z pytaniami technicznymi. Jest do tego odpowiedni dział.
Odpowiedz
krzysztofk
Zarejestrowani

Zajrzyj do sterowania turbiną (podciśnienie, gruszka).

Scenic II ph II 2007 1,9dCi 131KM 
Diagnostyka komputerowa, mechanika, blacharstwo, lakiernictwo


Odpowiedz
19dave88
Zarejestrowani

op Tryb awaryjny że wyłącza silnik???

Na Clipie tylko błąd świec żarowych. Problem gaśnięcia tylko na rozgrzanym silniku... I to przy przyspieszaniu

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11-11-2019, 19:25 przez 19dave88.)

Odpowiedz
filozof
Zarejestrowani

Zerknij tak, jak Ci @ krzysztofk napisał. Tryb awaryjny w benzynie pasuje dużego muła. Nie zauważyłem, że u Ciebie dCi ;) na komórce nie widać lewego marginesu forum.

Piszę poprawnie po polsku; chyba, że nie zauważę autokorekty.
Nie odpowiadam na PW z pytaniami technicznymi. Jest do tego odpowiedni dział.
Odpowiedz
19dave88
Zarejestrowani

op Turbina regenerowana w lutymBiggrin

Odpowiedz
19dave88
Zarejestrowani

op Odgrzeje post, szczerze do teraz nic z autem nie robiłem bo praktycznie stało... Dzisiaj wymieniłem filtr paliwa i czujnik połozenia wału. Oraz nowy aku. Problem gasnięcia występuje nadal;/ przy gwałtownym dodaniu gazu zapala się kontrolka swiec i silnik gaśnie, po odpaleniu jedzie dalej.
Jechałem 100km/h na 5 biegu nic sie nie działo. Dodałem gazu mocniej to zgasł od razu. Przy delikatnym dodawaniu gazu mogę go wkrecic np na 2 biegu na ponad 4 tysiące. natomiast gdy depnę gwałtownie to gaśnie... POMOCY!

Odpowiedz
krzysztofk
Zarejestrowani

Parametry w trakcie przyspieszania?
Bez kompa nic nie zdziałasz.

Scenic II ph II 2007 1,9dCi 131KM 
Diagnostyka komputerowa, mechanika, blacharstwo, lakiernictwo


Odpowiedz
ko-ma
Zarejestrowani

Trzeba sprawdzić parametry pracy w czasie jazdy.
Zaczynając np. od wartości ciśnienia w listwie zbiorczej common-rail.
Wygląda mi to na jakieś odcięcie zasilania wtryskiwaczy wskutek przekroczenia wartości granicznych dopuszczanych przez ecu.
Takich, jak ciśnienie paliwa w rampie, ciśnienie w kolektorze dolotowym itd.

Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM


Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
Odpowiedz
19dave88
Zarejestrowani

op Własnie wróciłem z Clipa... był błąd świec żarowych ale to wiem... był też Df054, ale po skasowaniu nie powrócił. Clip pokazuje bardzo stary interfejs... Wiecie gdzie wejść żeby sprawdzić parametry o których piszecie podczas jazdy?

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

3 gości