Mati
26,576
101
4843
4,484
SC III ph II
2013
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Górzyce, Tarnobrzeg
Mati
Zarejestrowani
— 30-03-2015, 19:07
Yeti napisał(a):Diagnoza: wyrobione jarzmo zacisku. Roboty na chwilę, ale gdzie ja tu na jutro jarzmo dorwe??? jak to wyrobione? tam nie ma się co wyrobić... a blaszki z dwóch stron klocka posiadasz?
czesto bywa że nowe klocki nie chcą wejść i trzeba je troszeczkę pilniczkiem przejechać, może ktoś to zrobił za bardzo? i ciekawe czy masz te blaszki
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 30-03-2015, 19:08 przez Mati.)
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
•
Yeti
141
1
6
5
SC I ph II
2000
2.0 i 16V 140KM, 1999-2003
Wrocław
Yeti
Zarejestrowani
— 30-03-2015, 19:12
op
jedna ze śrub trzymająca zacisk jest luźna po zakręceniu. Po prostu gniazdo w środku jest wyrobione. Swoją droga nie wiem jak, no ale luz jest
Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem...
•
Mati
26,576
101
4843
4,484
SC III ph II
2013
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Górzyce, Tarnobrzeg
Mati
Zarejestrowani
— 30-03-2015, 19:19
Yeti napisał(a):jedna ze śrub trzymająca zacisk jest luźna po zakręceniu. tam musi być kontra bodaj że na klucz 17
Yeti napisał(a):Po prostu gniazdo w środku jest wyrobione. Rozumiem że tak CI powiedział mechanik? - już bym go omijał...
do jażma tylko przykręcasz zacisk... luz regulujesz kontrą nie mogę sobie wyobrazić co tam się mogło wyrobić...
-jak dla mnie to źle poskładał mechanik, i na dodatek chce więcej kasy wyrwać od Ciebie.
W mojej galerii z SI były foteczki bo to rozkręcałem na częście pierwsze, i dlatego nie wierzę w to co piszesz
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
•
miro
12,322
39
2646
595
SC II ph II
2008
1.6 i 16V 115KM, 2003-2009
Chorzów
miro
Moderatorzy
— 30-03-2015, 19:27
Pewnie ta którą zaznaczyłem
(fota z internetu)
"Ludzie,którzy twierdzą,że czegoś nie da się zrobić, nie powinni przeszkadzać ludziom którzy właśnie to robią."
Zapraszamy na VI Ogólnopolski Zlot Scenic-Forum.pl -Sielpia Wielka 14-16 czerwiec 2019 roku
•
Yeti
141
1
6
5
SC I ph II
2000
2.0 i 16V 140KM, 1999-2003
Wrocław
Yeti
Zarejestrowani
— 30-03-2015, 19:29
op
tak miro o tej śrubie mowa. I coś czuje, ze sam to rozkręcę i zmontuję z powrotem.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 30-03-2015, 19:31 przez Yeti.)
Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem...
•
miro
12,322
39
2646
595
SC II ph II
2008
1.6 i 16V 115KM, 2003-2009
Chorzów
miro
Moderatorzy
— 30-03-2015, 19:34
Spróbuj na klej do śrub. ![Biggrin Biggrin](https://www.scenic-forum.pl/images/smilies/aktualne/biggrin.gif) Tam bodajże jest drobnozwojowy gwint.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 30-03-2015, 19:35 przez miro.)
"Ludzie,którzy twierdzą,że czegoś nie da się zrobić, nie powinni przeszkadzać ludziom którzy właśnie to robią."
Zapraszamy na VI Ogólnopolski Zlot Scenic-Forum.pl -Sielpia Wielka 14-16 czerwiec 2019 roku
•
Mati
26,576
101
4843
4,484
SC III ph II
2013
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Górzyce, Tarnobrzeg
Mati
Zarejestrowani
— 02-04-2015, 12:31
Yeti napisał(a):I coś czuje, ze sam to rozkręcę coś w tym temacie się wyjaśniło?
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
•
Yeti
141
1
6
5
SC I ph II
2000
2.0 i 16V 140KM, 1999-2003
Wrocław
Yeti
Zarejestrowani
— 02-04-2015, 17:07
op
Ogólnie jarzmo wyrąbane w kosmos. Luz poprzeczny na prowadnicach jarzma i śruby po dokręceniu były baardzo luźne. Po naprawie oczywiście stukało, ale winowajcą była linka hamulca, która gdzieś tam haczyła... Po wycieczce autostradowej się wsio uspokoiło, aczkolwiek linka jest jakby luźna. Wracając do jarzma kupiłem używane i zamieniłem śruby na te ciaśniejsze (bo w jarzmie są 2 różne) i pracują bez żadnego luzu w płaszczyźnie poziomej.
Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem...
•
Mati
26,576
101
4843
4,484
SC III ph II
2013
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Górzyce, Tarnobrzeg
Mati
Zarejestrowani
— 02-04-2015, 17:28
a ten ręczny się już uspokoił?
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
•
Yeti
141
1
6
5
SC I ph II
2000
2.0 i 16V 140KM, 1999-2003
Wrocław
Yeti
Zarejestrowani
— 02-04-2015, 18:07
op
No po jakichś 50 km autostradą jest cisza do teraz. Ręczny zaciągam normalnie itp. Więc nawet się już tym nie przejmuję. Jak zacznie się tłuc to wyreguluję linki bo są w miarę nowe, a jak jest ok to po co grzebać?
Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem...
•
|