Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

SCENIC I PH II Ciężka praca kierownicy


Niron
Zarejestrowani

op Witam. 
Scenic z 01r mam wrażenie że ciężko mi chodzi kierownica, wymieniłem magiel luzy się skasowały na kierownicy, ale nie zaczęła się kręcić lżej, czy ewentualna wymiana pompy mogła by coś pomóc? Czy lepiej sobie temat darować? Nie kręci się aż tak mocno jakby wspomagania nie było, ale zastanawiam się, czy nie dało by się zrobić tak żeby działało mocniej.

Odpowiedz
LURP
Zarejestrowani

Na początek dopompować koła do górnej granicy. Sprawdzić w warsztacie ciśnienie pompy.

Odpowiedz
user64
Zarejestrowani

W SC1 wspomaganie jest drętwe, odpuść bo TTTM.

Odpowiedz
Niron
Zarejestrowani

op
(11-06-2024, 16:54)LURP napisał(a): Na początek dopompować koła do górnej granicy. Sprawdzić w warsztacie ciśnienie pompy.
A jakie powinno być ciśnienie może wiesz?

(11-06-2024, 19:23)user64 napisał(a): W SC1 wspomaganie jest drętwe, odpuść bo TTTM.

A co to znaczy TTTM? Sprawdzę ciśnienie pompy to nie powinno być drogie, jak będzie git to już więcej nic się nie da zrobić, tak że jestem przygotowany na to że jak mówisz wspomaganie tutaj tak działa i nic się z tym nie zrobi.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-06-2024, 14:40 przez Niron.)

Odpowiedz
wojteks
Zarejestrowani

(12-06-2024, 14:38)Niron napisał(a): A co to znaczy TTTM?
Ten Typ Tak Ma Lol

Odpowiedz
LURP
Zarejestrowani

(12-06-2024, 14:38)Niron napisał(a):
(11-06-2024, 16:54)LURP napisał(a): Na początek dopompować koła do górnej granicy. Sprawdzić w warsztacie ciśnienie pompy.
A jakie powinno być ciśnienie może wiesz?

(11-06-2024, 19:23)user64 napisał(a): W SC1 wspomaganie jest drętwe, odpuść bo TTTM.

A co to znaczy TTTM? Sprawdzę ciśnienie pompy to nie powinno być drogie, jak będzie git to już więcej nic się nie da zrobić, tak że jestem przygotowany na to że jak mówisz wspomaganie tutaj tak działa i nic się z tym nie zrobi.
W SCII jest 2,4 przód i 2,2 tył, więc powinno być podobnie.

Odpowiedz
Niron
Zarejestrowani

op Opony to tam luz, bardziej mi chodziło o to czy nie wiesz jakie ciśnienie powinna generować pompa, ale w sumie jak jakiś warsztat będzie miał sprzęt żeby to sprawdzić to i wartości jakieś przybliżone powinien znać, dobra dzięki za info będę sprawdzał i a jak nic nie wyjdzie to zostawimy jak jest

(12-06-2024, 14:50)wojteks napisał(a):
(12-06-2024, 14:38)Niron napisał(a): A co to znaczy TTTM?
Ten Typ Tak Ma Lol

Dzięki zapamiętam  Biggrin
PunkRock86 napisał 13-06-2024, 12:06:
Zgodnie z regulaminem forum :

pkt. 4. Każdy nowy użytkownik forum, przed założeniem nowego tematu i napisaniu pierwszego
posta, zobowiązany jest do zapoznania się z tym regulaminem, uzupełnienia profilu oraz
przywitania się w dziale http://www.scenic-forum.pl/Forum-Powitania" POWITANIA.

Zapraszamy do przywitania się z użytkownikami i dalszego uczestnictwa w życiu www.scenic-forum.pl

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 13-06-2024, 12:06 przez PunkRock86.)

Odpowiedz
user64
Zarejestrowani

Nie wiem czy jakiś warsztat będzie chciał się w to bawić, ale próbować możesz. Ciśnienie na wyjściu z pompy zwykle jest koło 70 bar. Przy czym, wartość ta występuje w kompletnym i sprawnym ukladzie. Podaje wartość z innych znanych mi aut, nie sprawdzałem w SC1.

Odpowiedz
Niron
Zarejestrowani

op
(13-06-2024, 11:04)user64 napisał(a): Nie wiem czy jakiś warsztat będzie chciał się w to bawić, ale próbować możesz. Ciśnienie na wyjściu z pompy zwykle jest koło 70 bar. Przy czym, wartość ta występuje w kompletnym i sprawnym ukladzie. Podaje wartość z innych znanych mi aut, nie sprawdzałem w SC1.

Wielkie dzięki Biggrin

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości