Jablotron
32
0
2
1
SC I ph II
2002
1.8 16V 116KM, 2001-2003
Radom
Witam,
Otóż w moim Scenicu 1.8 2002 ph2 miałem problem z czujnikiem ciśnienia ogumienia. Po wyjęciu zegarów okazało sie ze obcięty jest przewód masowy ( czarny). Pooglądałem, poszperałem, świerzy zakup... Cóż pomyślałem ze połączę go z drugim przeciętym przewodem. O dziwo błąd z ciśnieniem zniknął ale... Prędkościomierz za to przestał działać i nie nabija rownież kilometrów... Znów trzeba obciąć masę i sprawdzić ?
•
Mati
26,576
101
4843
4,484
SC III ph II
2013
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Górzyce, Tarnobrzeg
Mati
Zarejestrowani
— 24-03-2015, 21:05
czuję że było coś dobrze grzebane w zegarach,
może jakieś inne kable są pomylone?
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
•
karol-73
10
0
0
0
SC II ph I
2004
1.9 dCi 120KM, 2003-2009
Piotrków Trybunalski
karol-73
Zarejestrowani
— 27-03-2015, 10:18
Witam. Właśnie poczytałem ten wątek i wychodzi na to że mam ten sam problem. Wymieniłem już impulsator (sprawdzałem nawet dwa, oryginalny i zamiennik), sprawdzałem też inny licznik i nic. Sprawdzałem masę, dołożyłem jeszcze jeden przewód masowy i dodatkowo przewód masowy do samej kostki od impulsatora i nic, nadal to samo, licznik jak wariował tak wariuje (przeważnie wskazówka leży na pozycji 0, ale są momenty gdy chwilowo pokazuje nawet 200 km/h) ). Jednak nie pomyślałem o tej końcówce, że mogła tam pozostać. Ale myślę, że jest to możliwe. Rozmawiałem kiedyś z jednym mechanikiem i powiedział, że jest coś w skrzyni biegów co napędza ten implusator, może to jest uszkodzone? Oczywiście przyłączam się do tematu i oczekuję porad. Jeżeli uda mi się jakoś uporać z tym tematem na pewno odpiszę. Pozdrawiam.
•
karol-73
10
0
0
0
SC II ph I
2004
1.9 dCi 120KM, 2003-2009
Piotrków Trybunalski
karol-73
Zarejestrowani
— 31-03-2015, 15:49
Witam ponownie. Przy impulsatorze są trzy przewody. Jeden z nich to masa, a pozostałe? Chyba jeden to zasilanie a drugi daje impuls do prędkościomierza. Tylko który to który? Ewentualnie jak sprawdzić czy nie mają gdzieś przerwy?
•
staszeque
47
0
0
10
SC I ph I
1998
1.6 i 90KM, 1996-1999
Solec Kujawski
Rozwiązał ktoś ten problem prędkościomierza ?
•
mjek
157
0
4
3
SC I ph I
1999
1.6 i 90KM, 1996-1999
Kraków
mjek
Zarejestrowani
— 13-07-2015, 17:16
op
A co sie dzieje z nim u Ciebie ?
Wysłane z mojego Tornado 348 przy użyciu Tapatalka
Fiat Stilo 1.9 JTD
Renault Scenic ph I 1.6
•
staszeque
47
0
0
10
SC I ph I
1998
1.6 i 90KM, 1996-1999
Solec Kujawski
no u mnie konkretnie to wygląda tak. w poniedziałek wymieniałem akumulator i w piątek zaczął wariować prędkościomierz, w sobote jeszcze działał czasem, a w niedziele podczas trasy 80km przestał całkowicie działać. Dzisiaj mamy już następny poniedziałek i czy to może być skutek wymiany aku ? Prędkościomierz przestał działać wraz z licznikiem km.... , czyli tak jak to podejżwam że to wina impulsatora, jednakże w tym samym czasie zaczął mi się problem ze światłami stopu bo mrugają podczas hamowania i przy włączonym prawym kierunkowskazie... ;/ mam sc i phi od kilku miesięcy a już prawie wszystko w nim rozkręcałem xd
•
mjek
157
0
4
3
SC I ph I
1999
1.6 i 90KM, 1996-1999
Kraków
mjek
Zarejestrowani
— 13-07-2015, 18:18
op
Nie działający prędkościomierz i licznik km to objawy impulsatora. Sprawdź go. Wyjmij z gniazda i na włączonym silniku zacznij kręcić tym patyczkiem od impulsatora. Jesli nie zacznie zliczac kilometrów a wskazowka predkosciomierza sie nie podniesie (potrzebujesz drugiej osoby) i w kostce od impulsatora jest prąd to impulsator do wymiany.
Wysłane z mojego Tornado 348 przy użyciu Tapatalka
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 13-07-2015, 18:18 przez mjek.)
Fiat Stilo 1.9 JTD
Renault Scenic ph I 1.6
1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi mjek za ten post post:1 użytkownik postawił Thank You to mjek for this post
• staszeque
staszeque
47
0
0
10
SC I ph I
1998
1.6 i 90KM, 1996-1999
Solec Kujawski
Dzięki
•
Mati
26,576
101
4843
4,484
SC III ph II
2013
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Górzyce, Tarnobrzeg
Mati
Zarejestrowani
— 13-07-2015, 18:47
staszeque napisał(a):jednakże w tym samym czasie zaczął mi się problem ze światłami stopu bo mrugają podczas hamowania i przy włączonym prawym kierunkowskazie... poprawić masę w tylnej lewej lampie... w instrukcjach jest podane dokładnie gdzie jest masa.
A może do sprawdzenia klemy itd coś wychodzi mi z elektryką
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
•
|