SCENIC I PH I Model skrzyni
(06-11-2014, 22:35)Mojzesh napisał(a): Jechałem 30 km/h spokojnie i auto stanęło tak jakby w ścianę uderzyło duży zgrzyt huk i po sprawie. To tak jak u mnie,tak zablokowało,że półoś urwało
"Ludzie,którzy twierdzą,że czegoś nie da się zrobić, nie powinni przeszkadzać ludziom którzy właśnie to robią."
Zapraszamy na VI Ogólnopolski Zlot Scenic-Forum.pl -Sielpia Wielka 14-16 czerwiec 2019 roku
op
Jeszcze jedno pytanie. Na jednych z francuskich forów znalazłem informację na temat różnic. Dużo mi to nie mówi. ale czy ktoś mógłby mi wytłumaczyć czy te różnice są istotne.?
http://wrzucaj.net/images/2014/11/06/num...on0001.jpg http://wrzucaj.net/images/2014/11/06/num...n00022.jpg Na szczęście u mnie takiego problemu nie było. Przy okazji wymieniam sprzęgło. (Ten post był ostatnio modyfikowany: 06-11-2014, 22:46 przez Mojzesh.)
Pewnie jakieś przełożenia Ale pewności nie mam,nie znam francuskiego
Sprzęgło to normalne (Ten post był ostatnio modyfikowany: 06-11-2014, 22:47 przez miro.)
"Ludzie,którzy twierdzą,że czegoś nie da się zrobić, nie powinni przeszkadzać ludziom którzy właśnie to robią."
Zapraszamy na VI Ogólnopolski Zlot Scenic-Forum.pl -Sielpia Wielka 14-16 czerwiec 2019 roku
Sachs,Valeo to górna półka
Ja mam zmienione przełożenia od 2 do 5 biegu także przy 140km/h mam 2700 obr. Ale jak to się ma do diesla niewiem.
"Ludzie,którzy twierdzą,że czegoś nie da się zrobić, nie powinni przeszkadzać ludziom którzy właśnie to robią."
Zapraszamy na VI Ogólnopolski Zlot Scenic-Forum.pl -Sielpia Wielka 14-16 czerwiec 2019 roku
op
(06-11-2014, 22:57)funkoval napisał(a): Pierwsza kolumna - numer biegu, druga - przełożenie, trzecia - przełożenie z reduktorem o przełożeniu 15/56, czwarta - prędkość na danym biegu przy 1000 obr/min To akurat jasne. Chodziło mi o to czy jak wrzucę do auta zamiast jc5 103 ta jc5 113 to będzie źle.? |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
5 gości