[SC II] Montaż tempomatu
Jak będę montował to na 100% zrobię relację ze zdjęciami. Na czeskim forum nie ma zdjęć ale jest dużo informacji. Miedzy innymi opis skąd wyprowadzić kable i który za co odpowiada. Muszę poczekać jedynie aż zrobi się ciepło bo nie mam garażu i całą operację będę wykonywał pod blokiem.
zakup sobie najlepiej tą biała kostkę z tymi kabelkami i podepniesz w instalację. resztę to już masz w opisach, w manualach .
jeśli nie masz tej kostki białej to wiecej niz pewne potrzebny ci bedzie nowy zwijacz , bo w starym pewnie nie masz kabelków do przycisków. (Ten post był ostatnio modyfikowany: 07-04-2017, 06:16 przez scrabi.)
Zawsze do przodu, nigdy do tyłu.
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
Mam pająka z pięcioma kabelkami więc na 100% do wymiany taśma ze zwijaczem. Białą kostkę ciężko kupić ale czasem można dostać odciętą razem z przyciskami. Z elektryki i elektroniki jestem dość biegły więc z połączeniem tego wszystkiego sobie poradzę.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 07-04-2017, 12:08 przez niuniek24w.)
Naprawa modułów UPC SCENIC II MEGANE II.
Kodowanie kart i kluczyków Renault, Diagnostyka CLIP, Konfiguracja sterowników,Crash Data AirBag.
Udało mi się dziś uruchomić tempomat "na krótko". Wszystko ładnie działa. Teraz muszę się przebić kablami przez ścianę grodziową i zamówić pająka bo resztę już mam.
Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
Naprawa modułów UPC SCENIC II MEGANE II.
Kodowanie kart i kluczyków Renault, Diagnostyka CLIP, Konfiguracja sterowników,Crash Data AirBag.
A co z pedałem gazu?
Aby system mógł działać, pojazd musi być koniecznie wyposażony w pedał gazu posiadający punkt oporu pod koniec skoku. To wyczuwalny na pedale opór w jego wciskaniu do podłogi. Nic pod pedałem przykręcone. Cisnac powoli czujesz skok gdzieś tak do 4/5 jednostajny, potem lekki opór jakby koniec ale po mocniejszym naciśnięciu pedał idzie głębiej. Podobnie jak przy jeździe automatem, jak chcesz go zmusić do redukcji biegu. (Ten post był ostatnio modyfikowany: 17-04-2017, 20:55 przez spadochronek.)
Dziala, ale przy korzystaniu z ogranicznika predkosci nie wylaczy tego trybu gdy zajdzie potrzeba naglego przyspieszenia. Ten sie dezaktywuje po wcisnieciu gazu poza ten punkt oporu. To jest kwestia bezpieczenstwa, dlatego fabryka jak instalowala tempomat to zmieniala potencjometr gazu na identyczny jaki stosowany jest w automatach.
Pedał gazu z tym ogranicznikiem (dobry do tempomatu) to będzie taki 8200153269 czy taki 8200153272, a może taki 8200159647?
Pedał powinien być naturalnie też zmieniony. Do samego tempomatu nie jest potrzebny. Potrzebny jest do funkcji ograniczania prędkości tak jak pisał A2-eR11.
Rzadko kto to montuje z lenistwa i oszczędności a żeby było wszystko porządnie i bezpiecznie powinno się.
RenGarage :: Zmiany konfiguracji :: Aktywacje :: Adaptacje :: TPMS :: Sterowniki :: Airbag :: Radia ::
Koszty niewielkie samego potencjonometru bo chodzą za 20 zł nawet na allegro chociaż widziałem i za 150. Pytanie tylko który z nich ma ten punkt oporu.
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
2 gości