Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

[SC II] Montaż tempomatu


niuniek24w
Zarejestrowani

Jak będę montował to na 100% zrobię relację ze zdjęciami. Na czeskim forum nie ma zdjęć ale jest dużo informacji. Miedzy innymi opis skąd wyprowadzić kable i który za co odpowiada. Muszę poczekać jedynie aż zrobi się ciepło bo nie mam garażu i całą operację będę wykonywał pod blokiem.

Odpowiedz
scrabi
Zarejestrowani

zakup sobie najlepiej tą biała kostkę z tymi kabelkami i podepniesz w instalację. resztę to już masz w opisach, w manualach .
jeśli nie masz tej kostki białej to wiecej niz pewne potrzebny ci bedzie nowy zwijacz , bo w starym pewnie nie masz kabelków do przycisków.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 07-04-2017, 06:16 przez scrabi.)

 Zawsze do przodu, nigdy do tyłu. Biggrin 
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
Odpowiedz
niuniek24w
Zarejestrowani

Mam pająka z pięcioma kabelkami więc na 100% do wymiany taśma ze zwijaczem. Białą kostkę ciężko kupić ale czasem można dostać odciętą razem z przyciskami. Z elektryki i elektroniki jestem dość biegły więc z połączeniem tego wszystkiego sobie poradzę.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 07-04-2017, 12:08 przez niuniek24w.)

Naprawa modułów UPC SCENIC II MEGANE II.
Kodowanie kart i kluczyków Renault, Diagnostyka CLIP, Konfiguracja sterowników,Crash Data AirBag.
Odpowiedz
niuniek24w
Zarejestrowani

Udało mi się dziś uruchomić tempomat "na krótko". Wszystko ładnie działa. Teraz muszę się przebić kablami przez ścianę grodziową i zamówić pająka bo resztę już mam.

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Naprawa modułów UPC SCENIC II MEGANE II.
Kodowanie kart i kluczyków Renault, Diagnostyka CLIP, Konfiguracja sterowników,Crash Data AirBag.
Odpowiedz
spadochronek
Zarejestrowani

A co z pedałem gazu?

Aby system mógł działać, pojazd musi być koniecznie
wyposażony w pedał gazu posiadający punkt
oporu pod koniec skoku.
To wyczuwalny na pedale opór w jego wciskaniu do podłogi. Nic pod pedałem przykręcone.
Cisnac powoli czujesz skok gdzieś tak do 4/5 jednostajny, potem lekki opór jakby koniec ale po mocniejszym naciśnięciu pedał idzie głębiej.
Podobnie jak przy jeździe automatem, jak chcesz go zmusić do redukcji biegu.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 17-04-2017, 20:55 przez spadochronek.)

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi spadochronek za ten post post:
  • A2-eR11
Oktawiusz
Zarejestrowani

Bez tego też działa

RenGarage :: Zmiany konfiguracji :: Aktywacje :: Adaptacje :: TPMS :: Sterowniki :: Airbag :: Radia ::
Odpowiedz
A2-eR11
Zarejestrowani

Dziala, ale przy korzystaniu z ogranicznika predkosci nie wylaczy tego trybu gdy zajdzie potrzeba naglego przyspieszenia. Ten sie dezaktywuje po wcisnieciu gazu poza ten punkt oporu. To jest kwestia bezpieczenstwa, dlatego fabryka jak instalowala tempomat to zmieniala potencjometr gazu na identyczny jaki stosowany jest w automatach.

Odpowiedz
[-] 2 użytkowników postawiło piwo użytkownikowi A2-eR11 za ten post post:
  • pio555, PRZEMO
spadochronek
Zarejestrowani

Pedał gazu z tym ogranicznikiem (dobry do tempomatu) to będzie taki 8200153269 czy taki 8200153272, a może taki 8200159647?

Odpowiedz
Oktawiusz
Zarejestrowani

Pedał powinien być naturalnie też zmieniony. Do samego tempomatu nie jest potrzebny. Potrzebny jest do funkcji ograniczania prędkości tak jak pisał A2-eR11.
Rzadko kto to montuje z lenistwa i oszczędności a żeby było wszystko porządnie i bezpiecznie powinno się.

RenGarage :: Zmiany konfiguracji :: Aktywacje :: Adaptacje :: TPMS :: Sterowniki :: Airbag :: Radia ::
Odpowiedz
spadochronek
Zarejestrowani

Koszty niewielkie samego potencjonometru bo chodzą za 20 zł nawet na allegro chociaż widziałem i za 150. Pytanie tylko który z nich ma ten punkt oporu.

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

2 gości