[SC II] Montaż tempomatu
(03-06-2016, 19:53)Wojtas_BB napisał(a): No dobra, taśma wymieniona, przełącznik zamontowany, błędu od poduszki nie ma, tempomat nie działa (albo nie umiem go załączyć). Jadę powyżej 30 kph, pokrętło włączające tempomat załączone, wciskam + albo - i nie ma reakcji (choć raz mi się zdawało, że była ale może mi się zdawało). Ma działać od strzału.
RenGarage :: Zmiany konfiguracji :: Aktywacje :: Adaptacje :: TPMS :: Sterowniki :: Airbag :: Radia ::
A po przekręceniu pokrętła tempomatu pojawia się kontrolka na liczniku?
Jest postęp: tempomat dziala, ale "-" sie zwiększa "+" się zmniejsza. Na razie do tego doszedłem. Nie wiem czemu tak jest.
Update: Podłączenie przycisków: Zamieniłem kolejnością przewody i nic to nie dało (w sumie nic dziwnego, skoro rozróżnienie, który przycisk jest wciśnięty wynika z oporności) No więc zacząłem mierzyć oporności. 1. zdjęty knefel i gumka, pomiar bezpośrednio na płytce: + 1568 - 1360 R 1680 O 770 Wartości stabilne. 2. pomiar na odpiętych przewodach, złączka przycisków: + 330 - 130 R 1000 O 60 Tu powyższe wartości są mocno niestabilne, potrafią się różnic z każdym naciśnięciem przycisku. (Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-06-2016, 12:46 przez Wojtas_BB.)
Pozdrawiam Wojtas_BB
Citroen C5 Aircross, 1.2 PT, 2023 Seat Arona, 1.0, 2021
Znów stary temat poruszam, ale po co nowy tworzyć. Nie rozumiem po co mam wymieniać pająka skoro liczba wtyczek mi się zgadza. Jaka jest różnica pomiędzy pajakiem z tempomatem a tym bez. Białą wtyczkę mam wetkniętą w zaślepkę. Ilość kabli wychodzących z pająka jest ta sama. Gdzie jest haczyk wydania 200zł za cały pająk zamias tylko za włącznik tempomatu?
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
4 gości