Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Rozrząd.


Crysis
Zarejestrowani

op Witam. 
Auto po wymianie rozrządu ... Kompletnego. Paska od alternatora wraz z rolką. 
Teraz tak... Na zimnym silniku. Po odpaleniu. Buja autem i jest glosno jak w ciagniku... Drzwi zamkniete a drgaja doslownie... Po ruszeniu jest klekot i wraz z cieplem sie zmniejsza. Ale i tak jest glosniej niz bylo przed wymiana rozrzadu... 
Podczas jazdy slyszalne jest takie tarcie... Skrzypienie mysle. Klocki bo byly wymieniane tez. A ten dźwięk leci z okolic rozrzadu... Auto przyspiesza nawet i lepiej niz przed wymiana. Nie kopci. . . Silnik nawet po rozgrzaniu chodzi glosniej niz powinien... 
Pierwszy filmik z linkiem... Po odpaleniu na zimnym silniku ... O co jest na nagraniu to tylko malutki procent tego jak jest glosno https://youtu.be/gFRWy9r4dyE


A drugi nagrany tego skrzypienia ... Jest slyszalne jak sie wsluchamy w nagranie https://youtu.be/MxPtuYFVqjc

Majster dzis ma wolne... Jutro tez... Jest poza zasiegiem. 
A ja na jutro fure potrzebuje . nie wiem czy mozna tak jezdzic. Dlatego pytanie do Was. Co to moze byc ? Skad takie efekty ? Zle cos zrobil ? Przyczyna ? Mozna jechac ?

Odpowiedz
A2-eR11
Zarejestrowani

Przy rozrzadzie odkreca sie poduszke olejowa silnika i prawdopodobnie sie uszkodzila. Opadl silnik na niej i dlatego takie efekty sa.
Sprawdz ile masz przerwy w tej poduszce bo powinno byc cos okolo 1cm luzu tam.

Odpowiedz
Wojtgda
Zarejestrowani

A kolo metalowo gumowe od strony paska wielorowkowego wymienione??? Albo czy prawidlowo dokrecone zostalo??

Odpowiedz
Crysis
Zarejestrowani

op Ale gdyby to byla poducha to nie bujalo by autem caly czas ? Bo buja tylko na zimnym. 

I tak, metalowo gumowe wymienione.

Po sprawdzeniu od rana to samo... Telepie ... Ostro. Jedno co zauwazylem...


Nie wiem czy to cos zmienia... Ale gdy przod auto na tym zimnym silniku znajduje sie w dole albo w gorze to jeszcze glosniej klekocze... Zrobilem rundke , nagrzal sie. Jest mniejszy klekot ale i tak klekot...


Dzwiek slyszalny na zewnatrz jest wyrazny na zimnym... Ale najglosniej jest w srodku... Caly ten klekot przy zamknietej budzie wpada typowo do srodka auta.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 21-05-2017, 09:19 przez Crysis.)

Odpowiedz
scrabi
Zarejestrowani

nagraj filmik bo tak to naprawde trudno jest cokolwiek zdiagnozować.

 Zawsze do przodu, nigdy do tyłu. Biggrin 
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
Odpowiedz
Crysis
Zarejestrowani

op Na tym trugim filmiku... Nie słyszycie takiego innego dźwięku wkradającego sie podczas pracy silnika ?

Odpowiedz
scrabi
Zarejestrowani

może koło pasowa świruje?
ja tam nic niepokojącego na tych filmikach nie słyszę.

 Zawsze do przodu, nigdy do tyłu. Biggrin 
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
Odpowiedz
Crysis
Zarejestrowani

op A co może być z kołem ? Majster by nie widział że coś nie gra...? 
Niepokój wprowadza bujanie buda ... Klekot przy odpalaniu na zimnym.... I ewidentnie no kirde on za głośno chodzi... Po rozgrzaniu i tak klekot dopływa ze strony rozrządu. A tam powinna być cisza . Przynajmniej na starym rozrządzie była cisza...


Jest opcja że od koła pasowego by szedł klekot i bujało budą ?

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 21-05-2017, 11:06 przez Crysis.)

Odpowiedz
scrabi
Zarejestrowani

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
to pewnie źle ustawiony rozrząd.
a odpala normalnie jak zawsze?

 Zawsze do przodu, nigdy do tyłu. Biggrin 
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
Odpowiedz
Crysis
Zarejestrowani

op Odpala normalnie ... Jak przed wymianą bez problemu. Na tzw strzała. 
Przyspieszenie dobre ... Nawet lepsze niż przed wymianą rozrządu... 
Ale zeby silnik na ciepłym sobie klekotal to troche nie halo...


Co mógł tam źle ustawić ?

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 21-05-2017, 11:24 przez Crysis.)

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

2 gości