op
Mam uszkodzony regulator (zawór) ciśnienia znajdujący się w pompie wysokiego ciśnienia. Jestem pewien jego usterki, bo zamieniłem się regulatorami z kolegą posiadającym takie samo auto i u mnie jak ręką odjął, a u niego zaczęły się problemy -podczas energicznego przyspieszania błąd na desce Injection Fault. Clip wyświetla za niskie ciśnienie na listwie. Moje pytanie, bo tak, czy siak muszę go wymienić: czy mogę zastosować zamiennik, czy w tym przypadku konieczny jest oryginał? Jest straszna rozbieżność cenowa (zamiennik 130żł, a oryginał 400zł) i nie wiem, czy jest sens inwestować, jeśli to nie ma większego znaczenia. Wiem, może wytrzymałość, ale auto jest już wiekowe i na pewno setek tysięcy kilometrów już nim nie natłukę.
p.s. Swoją drogą odkręcić śruby regulatora, to wielkie wyzwanie -3 godziny cierpliwej roboty, by nie uszkodzić.
p.s. Swoją drogą odkręcić śruby regulatora, to wielkie wyzwanie -3 godziny cierpliwej roboty, by nie uszkodzić.