Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Regulator ciśnienia w pompie paliwa


amigozm
Zarejestrowani

op Mam uszkodzony regulator (zawór) ciśnienia znajdujący się w pompie wysokiego ciśnienia. Jestem pewien jego usterki, bo zamieniłem się regulatorami z kolegą posiadającym takie samo auto i u mnie jak ręką odjął, a u niego zaczęły się problemy -podczas energicznego przyspieszania błąd na desce Injection Fault. Clip wyświetla za niskie ciśnienie na listwie. Moje pytanie, bo tak, czy siak muszę go wymienić: czy mogę zastosować zamiennik, czy w tym przypadku konieczny jest oryginał? Jest straszna rozbieżność cenowa (zamiennik 130żł, a oryginał 400zł) i nie wiem, czy jest sens inwestować, jeśli to nie ma większego znaczenia. Wiem, może wytrzymałość, ale auto jest już wiekowe i na pewno setek tysięcy kilometrów już nim nie natłukę.
p.s. Swoją drogą odkręcić śruby regulatora, to wielkie wyzwanie -3 godziny cierpliwej roboty, by nie uszkodzić.

Odpowiedz
krzysztofk
Zarejestrowani

Kup używkę z gwarancją rozruchową. Jeśli chodzi o zamienniki to różnie bywa.
P.S. Do niego jest super dostęp.

Wysłane z mojego CAM-L21 przy użyciu Tapatalka

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 04-06-2019, 20:42 przez krzysztofk.)

Scenic II ph II 2007 1,9dCi 131KM 
Diagnostyka komputerowa, mechanika, blacharstwo, lakiernictwo


Odpowiedz
amigozm
Zarejestrowani

op Chyba tak zrobię, łącznie z zabawą ewentualne przesyłanie i odsyłanie. Dostep jest fajny, ale odkręć śruby mocujące. Tak się pięknie trzymają w aluminium, że wystarczy kichnąć przy odkrecaniu i śrubka urwana.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-06-2019, 02:00 przez amigozm.)

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

2 gości