Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Regeneracja turbiny


ratownik89medyczny
Zarejestrowani

op Witam ponownie. Zastanawiam sie czy lepiej / taniej wychodzi zregenerowania turbiny czy tez zakup używanej po regeneracji czy coś podobnego. Jakie są Wasze opinie na ten temat ?


Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk

Odpowiedz
Mati
Zarejestrowani

Używana nigdy nie będziesz wiedział na ile jest zjezdzona. Bralbym regenerowana.

Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka

Może i taniej ale nie zawsze lepiej. Sam dajesz do regeneracji i masz jakąś gwarancję

Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 10-02-2016, 14:31 przez Mati.)

Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM  
///  Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM  ///  Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM  ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Odpowiedz
Oktawiusz
Zarejestrowani

Tylko oddaj w sprawdzone miejsce. Ostatnio był poruszany wątek o tej tematyce. Ja dla odmiany robiłem w Warszawie ale czort ich wie czy nie wysyłali i tak na Śląsk czy sami robili. Na ręce im nie patrzyłem.

Po czym mechanik wnosi że turbina do regeneracji ? Ma luzy ? Rzyga olejem ?

RenGarage :: Zmiany konfiguracji :: Aktywacje :: Adaptacje :: TPMS :: Sterowniki :: Airbag :: Radia ::
Odpowiedz
ratownik89medyczny
Zarejestrowani

op Jeszcze nie rzyga ale zaczyna byc słyszalne swiszczenie jak dochodzi do 5 krpm


Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk

Odpowiedz
mojzesz92
Moderatorzy

niektóre samochody mają to do siebie ze zawsze im turbina świszczy (w Izie od 2krpm)... swoją drogą 5krpm to trochę dużo jak na diesela, także po co tak wysoko mechanik go kręcił?

Odpowiedz
pio555
Junior Administratorzy

(10-02-2016, 15:08)ratownik89medyczny napisał(a): jak dochodzi do 5 krpm
w DTI dochodzi do 5kprm?

Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Odpowiedz
funkoval
Specjalisci

(10-02-2016, 15:32)pio555 napisał(a):
(10-02-2016, 15:08)ratownik89medyczny napisał(a): jak dochodzi do 5 krpm
w DTI dochodzi do 5kprm?

nooo, jeżeli w tzw. kwadratowym 1.6 dCi (średnica ~ skok - układ jak w benzynowych "szlifierkach" 600 ccm) odcina przy 5 krpm, to 1.9 dTi pewnie tłoki o zawory dzwonią ;)

Odpowiedz
maciej1486
Zarejestrowani

Zmień mechanika.

Odpowiedz
PRZEMO
Administratorzy

Moja Megane świszczała 40 000 km i następnemu właścicielowi też pewno

Jeśli ktoś cię atakuje - milcz nic go tak nie wkurzy jak twój spokój i milczenie.

Cheers Zapraszamy na VIII Ogólnopolski Zlot Scenic-Forum.pl - 20-22.05.2022 - PLANOWANY
Odpowiedz
krzysztofk
Zarejestrowani

Dti ma odcięcie na 4800.Moze jakaś mala nieszczelność na dolocie.

Scenic II ph II 2007 1,9dCi 131KM 
Diagnostyka komputerowa, mechanika, blacharstwo, lakiernictwo


Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

4 gości