(Ten post był ostatnio modyfikowany: 21-01-2018, 15:59 przez decek_1984.)
Rant na tarczy
op
Witam. Od tygodnia mam nowe klocki i tarcze z przodu . Klocki są chyba za małe bo od wewnętrznej części tarczy pojawia się rudawy nalot. Klocek nie pracuje na całej powierzchni tarczy. Czy tak powinno być czy mechanik założył za małe klocki ? Tarcza 300 mm. Może klocki dał do 280? Później wrzucę zdjęcie.
Bez fotki nie da sie tego ocenić.
Klocek nigdy nie sięga brzegów tarczy, zawsze jest te kilka mm.
Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM
Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
Przy dobrze dobranych klockach rant na zewnątrz nigdy nie jest większy jak 1,5-2 mm. Od krawędzi wewnętrznej czyli przy piaście bywa sporo więcej powiedzmy od 3 do 8 mm. 15 mm to według mnie stanowczo za dużo.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 21-01-2018, 17:45 przez andrzejwa.)
U mnie jest na zewnątrz ok. 2 mm, od wewnątrz ok. 5 mm.
Trzeba by popatrzeć, czy założone nowe klocki nie mają ( a miałem tak np. w Peugeocie ) od wewnętrznego brzegu sfazowanej okładziny hamulcowej. Wyglądało to tak, jakby celowo na nowym klocku zmniejszono powierzchnię tarcia, która rosła wraz ze zużyciem okładziny, i przy okładkach zużytych w 1/3 grubości fazowanie znikało.
Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM
Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
op
Załączam zdjęcie . Moim zdaniem mechanik założył klocek do tarczy 280. A mam 300.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 21-01-2018, 22:28 przez decek_1984.)
Zdejmij koko i zrob foto. Bo tsk yo guzik widC u mnie pk zmianie tarcz na rotingery jrst cos podob ego.
Wysłane z mojego HT17Pro przy użyciu Tapatalka
Zawsze do przodu, nigdy do tyłu.
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
Kolega wyzej tez wstawił foto i ma wieksze ranty niz Ty.
Wysłane z mojego SM-J730F przy użyciu Tapatalka
Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości