Lukaszo
62
0
8
17
SC II ph II
2007
2.0 i 16V 136KM, 2003-2009
Nowe Skalmierzyce
Lukaszo
Zarejestrowani
— 03-07-2021, 10:50
op
Cześć, od pewnego czasu podczas skręcania w prawo, czuję "przeskakiwanie" w kierownicy. Zdjąłem prawe koło i znalazłem winowajcę. Wszystko jest na filmiku. Pytanie, jak to naprawić i czy się w ogóle da?
https://youtu.be/1F5HGk7SXSE
•
PunkRock86
26,078
66
18644
18,214
INNY
2005
2.0 i 16V T 163KM, 2003-2009
Pajęczno
Do wymiany końcówka drążka kierowniczego ![Biggrin Biggrin](https://www.scenic-forum.pl/images/smilies/aktualne/biggrin.gif) Najlepiej zmienić od razu obie. Po tym koniecznie zbieżność.
Żłopię browar, jaram szlugi,nie ma na mnie żadnej siły.
Byłem punkiem, jestem punkiem, będę punkiem do mogiły.
•
Lukaszo
62
0
8
17
SC II ph II
2007
2.0 i 16V 136KM, 2003-2009
Nowe Skalmierzyce
Lukaszo
Zarejestrowani
— 03-07-2021, 10:53
op
Głowiczka jest szczelna, jak przekręcam poosiowo, to słychać pukanie w maglownicy.
•
PunkRock86
26,078
66
18644
18,214
INNY
2005
2.0 i 16V T 163KM, 2003-2009
Pajęczno
To może luz ma maglownicy .Skoro kierownica przeskakuje to wszystko na to wskazuje. Albo cały drążek.
Zerknij tutaj: od 4:00 min
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 03-07-2021, 11:11 przez PunkRock86.)
Żłopię browar, jaram szlugi,nie ma na mnie żadnej siły.
Byłem punkiem, jestem punkiem, będę punkiem do mogiły.
1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi PunkRock86 za ten post post:1 użytkownik postawił Thank You to PunkRock86 for this post
• Lukaszo
krzysztofk
2,542
13
966
754
SC II ph II
2007
1.9 dCi FAP 130KM, 2003-2009
Świdnik
Scenic II ph II 2007 1,9dCi 131KM
Diagnostyka komputerowa, mechanika, blacharstwo, lakiernictwo
•
Na początek wymień całe drążki kierownicze. Po tym zabiegu u mnie zniknęły luzy i stuki nawet w maglownicy.
2 użytkowników postawiło piwo użytkownikowi itek za ten post post:2 użytkowników postawiło Thank You to itek for this post
• Lukaszo, PunkRock86
Lukaszo
62
0
8
17
SC II ph II
2007
2.0 i 16V 136KM, 2003-2009
Nowe Skalmierzyce
Lukaszo
Zarejestrowani
— 05-07-2021, 18:32
op
(04-07-2021, 09:03)itek napisał(a): Na początek wymień całe drążki kierownicze. Po tym zabiegu u mnie zniknęły luzy i stuki nawet w maglownicy.
Zamówiłem drążki, wymienię i dam znać, czy pomogło. Na tę chwilę dzięki za pomoc.
•
Lukaszo
62
0
8
17
SC II ph II
2007
2.0 i 16V 136KM, 2003-2009
Nowe Skalmierzyce
Lukaszo
Zarejestrowani
— 25-08-2021, 09:20
op
(05-07-2021, 18:32)Lukaszo napisał(a): (04-07-2021, 09:03)itek napisał(a): Na początek wymień całe drążki kierownicze. Po tym zabiegu u mnie zniknęły luzy i stuki nawet w maglownicy.
Zamówiłem drążki, wymienię i dam znać, czy pomogło. Na tę chwilę dzięki za pomoc.
Obawiam się, że maglownica jest do naprawy. Wymiana na wiele się nie zdała.
•
ko-ma
9,682
28
1670
40
INNY
2010
INNY
Końskie
ko-ma
Zarejestrowani
— 25-08-2021, 09:46
(25-08-2021, 09:20)Lukaszo napisał(a): (05-07-2021, 18:32)Lukaszo napisał(a): (04-07-2021, 09:03)itek napisał(a): Na początek wymień całe drążki kierownicze. Po tym zabiegu u mnie zniknęły luzy i stuki nawet w maglownicy.
Zamówiłem drążki, wymienię i dam znać, czy pomogło. Na tę chwilę dzięki za pomoc.
Obawiam się, że maglownica jest do naprawy. Wymiana na wiele się nie zdała.
Wymień w maglownicy plastikową tulejkę (da się nawet bez wyjmowania przekładni z samochodu) - koszt to ok. 30 zł + ze 2 godziny zabawy. No, chyba, że luz na listwie jest już b.duży (nie kasuj go śrubą, bo cuda się potem dzieją z oporami skrętu i powrotem układu do punktu zerowego).
Koszt całej maglownicy nie jest zresztą jakiś powalający, płaciłem ostatnio ok. 300 zł.
O ile przyczyną nie jest plastikowa osada łożyska McPhersona... Bo to już inna bajka (zdarza się, że nowe przeżywają do pierwszego skrzyżowania).
Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM
Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
•
|