Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Przelutowanie licznika - problem z tempomatem i sterowaniem radia


Oktawiusz
Zarejestrowani

Masz tu komplet http://www.t-repair.com/pl/zestawy-napra...ic-ii.html

RenGarage :: Zmiany konfiguracji :: Aktywacje :: Adaptacje :: TPMS :: Sterowniki :: Airbag :: Radia ::
Odpowiedz
zavadz
Zarejestrowani

(30-05-2016, 11:17)baca napisał(a): nie ma różnicy np w kondensatorach ? tolerancja i inne parametry? ma się zgadzać tylko pojemność , napięcie i rozmiar? reszta mało ważna?
Najważniejsza jest pojemność. Napięcie ma być nie niższe niż te z listy. Może być większe, ale jednocześnie rozmiar będzie większy.

Przy tych samych parametrach (pojemność/napięcie) są różne obudowy, większej średnicy za to niższe, więc trzeba zwrócić uwagę na wymiary, bo czasem ciężko jest upchnąć je na pozycjach, bo coś obok przeszkadza.

Tolerancję zostaw w spokoju, za to jeśli ma być elektrolit to taki wstaw, a jak tantal to ma być tantal.

Zimne luty pojawiają się w okolicach przetwornicy, jeśli masz nie łączące złącze radia, to znak, że coś tam było grzebane, albo sam nie umiejętnie przelutowałeś i narobiłeś sobie biedy.

Pamiętaj że fabrycznie wszystko jest na cynie bezołowiowej, więc trzeba grzać mocniej by luty były pewne.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 30-05-2016, 12:38 przez zavadz.)

CLIP Warszawa Bemowo

LICZNIKI  STEROWNIKI KARTY KLUCZYKI  TPMS  AIRBAG


Odpowiedz
baca
Zarejestrowani

op Wszystko przelutowałem i wymieniłem z zestawu naprawczego , było dobrze ok miesiąca, teraz zauważam ze co jakis zas kasuje zegarek i przebieg chwilowy (raz na tydzień, czasem co dzień lub kilka razy dziennie) oraz to co jest powiązane z przebiegiem ( dystans, paliwo itp). Czyżby jakieś zimne luty?

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-09-2016, 19:40 przez baca.)

Odpowiedz
Highwayman1990
Zarejestrowani

(05-09-2016, 19:40)baca napisał(a): Wszystko przelutowałem i wymieniłem z zestawu naprawczego , było dobrze ok miesiąca, teraz zauważam ze co jakis zas kasuje zegarek i przebieg chwilowy (raz na tydzień, czasem co dzień lub kilka razy dziennie) oraz to co jest powiązane z przebiegiem ( dystans, paliwo itp). Czyżby jakieś zimne luty?

Na pewno. Miałem taki przypadek i oddałem zegary do regeneracji. 150 zł i dwa lata już mam spokój. W takich tematach wolę oddać do fachowców niż grzebać samodzielnie.

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

3 gości