Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Problemy z silnikiem


Josh
Zarejestrowani

op Witajcie. Jestem tutaj nowy, dlatego nie wiem czy piszę w dobrym dziale i w dobry sposób, dlatego z góry przepraszam.

Jestem (niestety) posiadaczem Scenica I po liftingu z silnikiem 1.9 dTi 2001 rok. Samochód ma problemy z przyspieszeniem (wcale go nie ma), dodatkowo dymi straszliwie, przy czym nie bierze oleju. Byłem już u wielu "specjalistów", żaden nic nie zdziałał. Auto pali po mieście jakieś 12-13l, w trasie 8l. Ma ktoś z was jakiegoś dobrego mechanika w okolicach Krakowa, Nowego Sącza, bądź Krosna/Strzyzowa?

Z góry dziękuję 
Pozdrawiam
pio555 napisał 17-07-2016, 11:58:
Zapraszamy do przywitania się z innymi użytkownikami. Pierwszy post zgodnie z regulaminem pkt.4 powinien znajdować się w Powitaniach.

Kolejny post proszę napisać w Powitaniach. http://www.scenic-forum.pl/Forum-Powitania

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 17-07-2016, 11:58 przez pio555.)

Odpowiedz
filozof
Zarejestrowani

A co Ci spece mówili? Przy takim spalaniu, to może się wtryskiwacze skończyły. Brak przyspieszenia też może być tym spowodowany: dostaje za dużo paliwa i się dusi.
Co do Twojego pytania: Zajrzyj do polecanych warsztatów, tam coś znajdziesz.

Piszę poprawnie po polsku; chyba, że nie zauważę autokorekty.
Nie odpowiadam na PW z pytaniami technicznymi. Jest do tego odpowiedni dział.
Odpowiedz
Josh
Zarejestrowani

op Podpinali pod kompa, żadnych błędów nie wywalało, z EGR'em probowali, wtryskiwacz jeden wymieniony drugi zostawiony, bo podobno sprawny. Auto nie przyspiesza pzed 2k obrotow. Czasami jest problem ruszyć pod górkę, zanim ”chwyci” trzeba z minutę jechać na jedynce 2km/h.

Odpowiedz
filozof
Zarejestrowani

Pedał gazu na linkę, czy elektroniczny? Może potencjometr?
Jakiego kompa podpinali? Coś uniwersalnego, czy CLIP? CLIP jest jedynym (słusznym) urządzeniem diagnostycznym do Renówek Biggrin
(17-07-2016, 15:47)Josh napisał(a): Auto nie przyspiesza pzed 2k obrotow.
A bez obciążenia jak się wkręca do tych 2k?

Piszę poprawnie po polsku; chyba, że nie zauważę autokorekty.
Nie odpowiadam na PW z pytaniami technicznymi. Jest do tego odpowiedni dział.
Odpowiedz
tomspeed
Zarejestrowani

Potencjometr by raczej nie powodował dymienia.

PS. Dti miało przepływke? Jak miało to trzeba by ją odpiać i zobaczyć jak pojedzie bez

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18-07-2016, 10:01 przez tomspeed.)

dodatkowo:
                   HYUNDAI  SANTA FE  2.2 CRDI `07 4x4 AT
Odpowiedz
filozof
Zarejestrowani

Faktycznie, o tym nie pomyślałem...

Piszę poprawnie po polsku; chyba, że nie zauważę autokorekty.
Nie odpowiadam na PW z pytaniami technicznymi. Jest do tego odpowiedni dział.
Odpowiedz
Josh
Zarejestrowani

op Przepływomierz? Kojarzę, że był odpinany i reagował prawidłowo. Co do komputera diagnostycznego to uniwersalny.

Odpowiedz
tomspeed
Zarejestrowani

Próbowałeś jechać z odpietym przepływomierzem?

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

dodatkowo:
                   HYUNDAI  SANTA FE  2.2 CRDI `07 4x4 AT
Odpowiedz
Josh
Zarejestrowani

op Nie, szczerze nie bardzo się znam na tym, jeśli mi powiecie jak to zrobić i jaki dystans przejechać, to sprawdzę.

Odpowiedz
Szybki
Przyjaciele forum

(18-07-2016, 09:36)filozof napisał(a): Jakiego kompa podpinali? Coś uniwersalnego, czy CLIP? CLIP jest jedynym (słusznym) urządzeniem diagnostycznym do Renówek
Istnieje jeszcze coś takiego jak DDT2000 ;)

[Obrazek: espaceszybki1.png]
Był Espace II 2,0 8V LPG 1993
Jest Espace III 2,0 8V LPG 1997 i IV 2,0T 16V LPG 2003
Jeśli Bóg miałby prawo jazdy, jeździłby Espace'm
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

3 gości