Tamik
311
2
88
40
INNY
2014
1.5 dCi 110KM, 2013-2016
,ok Wrocławia
Tamik
Zarejestrowani
— 17-10-2016, 10:42
op
Witam
Dzisiaj nie odpalił za pierwszym razem.
Za drugim trochę poterkotał i nic.
Dopiero po trzeciej próbie zaskoczył, ale obroty były ok 400, słychać było jakieś terkotanie i po chwili zaczęły wrastać do ok. 1200.
Po wycofaniu z podwórka zgasiłem. Po kilku minutach odpaliłem bez problemu.
Już kilka dni temu codziennie rano odpalał za pierwszym ale obroty były niższe niż zawsze i bez terkotania.
Co go może boleć?
•
ko-ma
9,614
28
1638
40
INNY
2010
INNY
Końskie
ko-ma
Zarejestrowani
Online
— 17-10-2016, 11:09
Tradycyjnie czujnik temperatury cieczy chłodzącej.
Warto się podpiąć i sprawdzić parametry jego pracy.
Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM
Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
•
Tamik
311
2
88
40
INNY
2014
1.5 dCi 110KM, 2013-2016
,ok Wrocławia
Tamik
Zarejestrowani
— 17-10-2016, 11:11
op
Dzięki za podpowiedź, spróbuję go popołudniu zlokalizować.
•
Tamik
311
2
88
40
INNY
2014
1.5 dCi 110KM, 2013-2016
,ok Wrocławia
Tamik
Zarejestrowani
— 09-11-2016, 17:30
op
Wymieniłem czujnik temperatury płynu chłodzącego, ale nic to nie dało.
Wczoraj była kumulacja, zadymił rano czarnym dymem jak rasowy diesel.
Dzisiaj odpalił za drugim razem już bez dymu.
O co mu chodzi?
Na cieplym odpala i chodzi jak zegarek.
•
andrzej27r
547
16
232
6
SC II ph II
2008
2.0 i 16V 136KM, 2003-2009
Świdwin
jak terkocze to może być od KZFR
•
ko-ma
9,614
28
1638
40
INNY
2010
INNY
Końskie
ko-ma
Zarejestrowani
Online
— 09-11-2016, 17:48
Pozostaje czujnik temperatury powietrza zasysanego (w kolektorze dolotowym).
Ja zaczął bym od odczytu parametrów czujników przy zimnym silniku - czy herezji jakiś nie podają do sterownika.
Spotkałem to wielokrotnie, ale zawsze padał czujnik cieczy
Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM
Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
•
Tamik
311
2
88
40
INNY
2014
1.5 dCi 110KM, 2013-2016
,ok Wrocławia
Tamik
Zarejestrowani
— 09-11-2016, 20:24
op
No to bez clipa ani rusz. Na razie sprawdzałem clipem na ciepło. Niby wszystko cacy.
W przyszłym tygodniu zostawię u mechanika na dwa dni, żeby miał zimnego.
•
Hydrant
159
2
59
51
SC II ph I
2003
1.6 i 16V 115KM, 2003-2009
Warmia
Hydrant
Zarejestrowani
— 09-11-2016, 20:35
Nie znam konkretnie silnika SIII, ale czarny dym w benzyniaku zawsze oznaczał zbyt bogatą mieszankę. W twoim przypadku szukał bym przyczyny w elementach mających wpływ na pracę na tzw. ssaniu.
•
ko-ma
9,614
28
1638
40
INNY
2010
INNY
Końskie
ko-ma
Zarejestrowani
Online
— 09-11-2016, 20:47
Dowcip polega na tym , że elementami o trym dcecydującymni są właśnie wspomniane powyżej czujniki.
Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM
Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
•
Tamik
311
2
88
40
INNY
2014
1.5 dCi 110KM, 2013-2016
,ok Wrocławia
Tamik
Zarejestrowani
— 01-12-2016, 14:41
op
Witam
Czy żeby się dostać do pompy paliwa, to trzeba ściągać zbiornik paliwa?
•
|