Problemy silnik - 1.5 DCI
temat jest znany na forum megane i nawet filmiki z rosji dają że to jest problem błędu kontrukcyjnego/oprogramowania bo: odpala bardzo dobrze a problem pojawia się po krótkiej jeździe tak że prawie gaśnie, jakby był problem ze świecami strownikiem to by dobrze nie zapalał...
Włącznik bimetaliczny wpinasz szeregowo z opornikiem, sam wyłącznik mocujesz taśmą do gumowej rury wodnej przebiegającej poniżej pompy wtryskowej. Płyn w silniku osiągnie 35 °C i bimetal rozłączy rezystor. Zamiast wyłącznika bimetalicznego można zastosować dowolny wyłącznik umieszczony gdziekolwiek pod maską. W sumie może być i bez wyłącznika bo w temperaturze roboczej przekłamanie czujnika temperatury wyniesie wyniesie max 2 St. C. Na rysunku zaznaczyłem jak poprowadzić przewody, jeżeli umiesz lutować to sam to ogarniesz. (Ten post był ostatnio modyfikowany: 23-08-2022, 12:03 przez lepio126.) (23-08-2022, 13:38)wojteks napisał(a): prawny 1.5dCi zapala nawet w uszkodzonymi świecami żarowymi bez najmniejszego problemu.Nie do końca to prawda. Starsze 1,5 dci miały stopień sprężania bliski 19:1 i faktycznie paliły bez problemu, nowsze ten stopień mają obniżony do 15:1 i bez sprawnych świec ciężko zapalają. |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
3 gości