Problem z zakupem
Trzeba sobie odpowiedziec na pytanie: lepiej mieć Sc 2 w super stanie, czy zajeżdżonego Sc 3? A jak kupisz Sc 3 to rozrządu zmieniać nie trzeba?
W takich pieniądzach to można pomyśleć o 2,0 T (Ten post był ostatnio modyfikowany: 24-11-2018, 17:46 przez Grzegorz Łubieński.) (24-11-2018, 17:31)Grzegorz Łubieński napisał(a): One są z prawdziwym przebiegiemjak kupujesz od Niemca lub z salonu sprzedaży to tak-za granica też kręca na potęge
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Tylko np w Niemczech jest to karane w przeciwieństwie do PL
(24-11-2018, 18:32)Grzegorz Łubieński napisał(a): Tylko np w Niemczech jest to karane w przeciwieństwie do PLi co z tego jak turasy i ciapate mają komisy na słupy i kręcą auta ile wlezie
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Więc trzeba takowych omijać . Najwięcej cwaniaków jest chyba w Berlinie. W sumie w każdym komisie, w którym byłem siedział turas
(24-11-2018, 17:49)sabes napisał(a): Trzeba,ale apetyt rośnie w miarę jedzenia.Wydając powiedzmy 20k,może lepiej jednak patrzeć na te SCIII? Ile trzeba wydać na SCIII pln,żeby dostać jakiś przyzwoity egzemplarz?Ja za 22 z groszami sprzedałem SIII w bogatej wersji i to 1.9dci. dwa komplety opon, wymieniony rozrzad itp. Oczywiście auto z Francji to i po poprawkach był. Czy SII za 18tyś czy SIII za 25 tyś nigdy nie będzie to auto bez wkładu. (Ten post był ostatnio modyfikowany: 24-11-2018, 19:07 przez maciej1486.)
Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS
Ja też mam z Francji też po kolizji i zapłaciłem 26 tyś za 1,6 z 2010. Ale za to z niskim i potwierdzonym na autodna i vininfo przebiegiem
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
4 gości