pio555
31,460
126
11203
3,059
SC III ph II
2012
1.6 dCi eco2 130KM, 2012-2013
Radom
pio555
Junior Administratorzy
Online
— 29-10-2018, 15:58
(29-10-2018, 15:53)sabes napisał(a): Ale ogólnie eksploatacja klekota jest chyba droższa? tzn?
bo nie chce słyszeć,ze zaraz padną wtryski turbina i dwumas i FAP
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
•
sabes
207
0
31
11
SC III ph I
2011
1.5 dCi FAP 110KM, 2011-2011
Poznań
sabes
Zarejestrowani
— 29-10-2018, 16:03
op
No z tym niestety kupując używanego klekota trzeba jednak się liczyć,tym bardziej że większość ma tak naprawdę nakulane już ponad grubo 200tyś km.
•
jrc_69
111
1
16
2
SC III ph I
2009
1.5 dCi 105KM, 2009-2011
Częstochowa
jrc_69
Zarejestrowani
— 29-10-2018, 16:31
Jeśli trafisz na bardzo zaniedbany egzemplarz to wiadomo, że możesz potem wydać krocie na naprawy. Jeśli dobrze trafisz - będziesz szczęśliwy. Nie zakładajmy też, że tylko diesle się psują. Benzyniaki tez mają swoje bolączki, z LPG tym bardziej i koszta napraw też mogą być duże. Podświadomie każdy myśli, że jak kupi PB to nawet maski nie będzie musiał otwierać. Za motorami DCI ciągnie się zła sława od początku ich istnienia. Te silniki są dosyć dobre, zwłaszcza poprawione ale każdy powie: oooo dci.... zaraz ci się panewki obrócą... Proszę poczytać o panewkach w Insigni, kulawych 2.0 TDI etc. Nie ma silników idealnych i każdy ma jakieś wady ale, słyszy się tylko o dci. Ja, odpukać 3 lata jeżdżę moim DCI i z silnikiem jeszcze nic nie robiłem. Robiłem za to zawieszenie z przodu, hamulce, termostat, regenerowałem rozrusznik czyli wszystko to co w benzyniaku tez jest do roboty, bo się zużywa. Tez się wahałem przed zakupem. Na to, że ropa drożeje nie mamy wpływu ale gdy drożeje ropa - drożeje też benzyna. Plus jest taki,że ropy lejesz praktycznie o połowę mniej. Jeśli chodzi o przebieg to jedna szkoła mówi, że wszystko co fabryczne wytrzymuje te 200 tys, potem się sypie. Nie wiadomo więc, czy kupić z przebiegiem 160 tkm i byc gotowym na wszelkie wymiany czy kupić 200+ i miec wszystko wymienione??
•
maciej1486
21,040
22
2412
256
SC III ph II
2012
1.6 dCi S&S eco2 130KM, 2011-2011
Nakło / Bydgoszcz
(29-10-2018, 16:03)sabes napisał(a): No z tym niestety kupując używanego klekota trzeba jednak się liczyć,tym bardziej że większość ma tak naprawdę nakulane już ponad grubo 200tyś km. Patrz na mnie od kilku lat same uzywane dci i zero problemów
Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS
•
pio555
31,460
126
11203
3,059
SC III ph II
2012
1.6 dCi eco2 130KM, 2012-2013
Radom
pio555
Junior Administratorzy
Online
— 29-10-2018, 16:46
(29-10-2018, 16:03)sabes napisał(a): No z tym niestety kupując używanego klekota trzeba jednak się liczyć,tym bardziej że większość ma tak naprawdę nakulane już ponad grubo 200tyś km. a uważasz,że benzyny to nie?
Przecież na zachodzie nikt nie kupuje auta tej klasy żeby stał w garażu i sie na niego patrzył nawet w PL takie cuda się nie zdarzają
jak ktoś był kiedykolwiek po auto na zachodzie to doskonale wie,że handlarz zeby zarobić musi albo auto cofnąć albo kupić uszkodzone innego wyjścia nie ma
Owszem są auta z małym przebiegiem ale kosztują takie pieniądze,że w PL by ich nikt nie kupił
A niestety polak "januszuje" i wierzy w 10 letnie auta z zachodu z przebiegiem 150 tyś-a potem płacz na forum,że trzeba inwestować bo coś się psuje i jakie to Renault złe bo ciągle coś....
stać Cie na auto za 12tyś-ok ale musisz wiedzieć ,że ta kwota szału nie robi i cokolwiek kupisz czy ON czy PB obojętnie jakiej marki to zawsze bedzie to auto wyeksploatowane i zawsze bedzie trzeba dokładać...
Jak bardzo źle trafisz to będziesz płakał
(29-10-2018, 16:37)maciej1486 napisał(a): Patrz na mnie od kilku lat same uzywane dci i zero problemów to tak jak ja 6 renówek 4 w dci i co i nic....jeżdzę robię rzeczy eksploatacyjne i cieszę się z jazdy...
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29-10-2018, 16:50 przez pio555.)
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
•
sabes
207
0
31
11
SC III ph I
2011
1.5 dCi FAP 110KM, 2011-2011
Poznań
sabes
Zarejestrowani
— 29-10-2018, 17:24
op
Panowie,ja się pytam ogólnie czy jest sens kupować teraz klekota jak ropa drożeje?! Sam silnik dci znam z forum laguny i wiem jakie są plusy i minusy tej jednostki więc pikuś.
(29-10-2018, 16:46)pio555 napisał(a): (29-10-2018, 16:03)sabes napisał(a): No z tym niestety kupując używanego klekota trzeba jednak się liczyć,tym bardziej że większość ma tak naprawdę nakulane już ponad grubo 200tyś km. a uważasz,że benzyny to nie?
Przecież na zachodzie nikt nie kupuje auta tej klasy żeby stał w garażu i sie na niego patrzył nawet w PL takie cuda się nie zdarzają
jak ktoś był kiedykolwiek po auto na zachodzie to doskonale wie,że handlarz zeby zarobić musi albo auto cofnąć albo kupić uszkodzone innego wyjścia nie ma
Owszem są auta z małym przebiegiem ale kosztują takie pieniądze,że w PL by ich nikt nie kupił
A niestety polak "januszuje" i wierzy w 10 letnie auta z zachodu z przebiegiem 150 tyś-a potem płacz na forum,że trzeba inwestować bo coś się psuje i jakie to Renault złe bo ciągle coś....
stać Cie na auto za 12tyś-ok ale musisz wiedzieć ,że ta kwota szału nie robi i cokolwiek kupisz czy ON czy PB obojętnie jakiej marki to zawsze bedzie to auto wyeksploatowane i zawsze bedzie trzeba dokładać...
Jak bardzo źle trafisz to będziesz płakał
(29-10-2018, 16:37)maciej1486 napisał(a): Patrz na mnie od kilku lat same uzywane dci i zero problemów to tak jak ja 6 renówek 4 w dci i co i nic....jeżdzę robię rzeczy eksploatacyjne i cieszę się z jazdy...
Ale koszt naprawy będzie tańszy na pewno benzyny. Ale nie o to chodzi. Chodzi mi ogólnie czy nadal warto kupić klekota ;)
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29-10-2018, 17:27 przez sabes.)
•
pio555
31,460
126
11203
3,059
SC III ph II
2012
1.6 dCi eco2 130KM, 2012-2013
Radom
pio555
Junior Administratorzy
Online
— 29-10-2018, 17:29
(29-10-2018, 17:24)sabes napisał(a): Chodzi mi ogólnie czy nadal warto kupić klekota ; w/g mnie tak
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
•
paker228
3,152
32
3260
4,590
INNY
2003
INNY
Zamość
paker228
Zarejestrowani
— 29-10-2018, 19:12
Stwierdzenie typu "klekota nie bo wszystko padnie i koszty napraw wielkie" są tyle samo warte co "lpg to zło i zaraz pada silnik po jeździe na gazie".
1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi paker228 za ten post post:1 użytkownik postawił Thank You to paker228 for this post
• pio555
FanRenault89
1,634
4
384
180
INNY
2010
2.0 dCi FAP 160KM, 2009-2011
Poznań/Wielkopolska
(29-10-2018, 15:35)sabes napisał(a): Panowie,wracam to tego tematu. Ogólnie przez jakiś czas odpuściłem zakup auta,ponieważ na głowie miałem inne sprawy. Nie ukrywam jednak,że udało również mi się przejechać zwykłym scenikiem ph1 1.6 i jakoś szalu nie było. Strasznie brakowało tego szóstego biegu i tutaj pytanie do was czy warto rozglądać się za klekotem. Mam odłożonych 12k i w tej cenie ciężko znaleźć ph2 i to jeszcze z gazem,więc nawet nie zawracam sobie już tym głowy,ale za 1.9dci 130KM jak najbardziej. Sam silnik jest spoko,ale pytanie czy warto ogólnie kupować teraz klekota jak ropsko drożeje,a ponoć jeszcze ma iść dalej do góry. Moim jeździłeś
+++++TAPATALK+++++
•
maciej1486
21,040
22
2412
256
SC III ph II
2012
1.6 dCi S&S eco2 130KM, 2011-2011
Nakło / Bydgoszcz
Ale to nadal 1.9dci przedliftowy
(29-10-2018, 16:03)sabes napisał(a): No z tym niestety kupując używanego klekota trzeba jednak się liczyć,tym bardziej że większość ma tak naprawdę nakulane już ponad grubo 200tyś km. A Scenik z automatem z mojej miejscowości nawet z miejsca się nie ruszył od czasu jak go oglądałem. Może to dobry temat by tanio kupić i założyc LPG?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29-10-2018, 22:42 przez maciej1486.)
Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS
•
|