sabes
207
0
31
11
SC III ph I
2011
1.5 dCi FAP 110KM, 2011-2011
Poznań
sabes
Zarejestrowani
— 26-09-2018, 07:17
op
A tak średnio klekotem 2.0dci ile przejedziecie km na pełnym baku?
•
pio555
31,457
126
11202
3,059
SC III ph II
2012
1.6 dCi eco2 130KM, 2012-2013
Radom
pio555
Junior Administratorzy
Online
— 26-09-2018, 07:21
z 500-600 km w cyklu mieszanym napewno
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
•
PatiEK
785
1
221
30
SC II ph II
2007
2.0 dCi 150KM, 2003-2009
Warszawa
PatiEK
Zarejestrowani
— 26-09-2018, 10:04
W cyklu mieszanym 2.0dCi wychodzi deko powyżej 8,0l/100km. 120 konny 1.9dCi palił mi w tych samych warunkach w okolicy 7,0l/100km
•
TomaszB
11,659
38
3263
1,745
SC III ph II
2012
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Świdnica
TomaszB
Moderatorzy
— 26-09-2018, 10:55
Jak masz ochotę to tu https://www.motostat.pl/vehicle-stats/57634 możesz zobaczyć przeloty i spalanie mojego poorzedniego 2.0 dCi.
Bycie starszym ma swoje wady i zalety - nie widzisz liter z bliska, ale poznajesz idiotów z daleka...
1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi TomaszB za ten post post:1 użytkownik postawił Thank You to TomaszB for this post
• sabes
sabes
207
0
31
11
SC III ph I
2011
1.5 dCi FAP 110KM, 2011-2011
Poznań
sabes
Zarejestrowani
— 26-09-2018, 11:25
op
Lubi sobie wypić sporo tej ropy ten 2.0dci.
A co powiecie o 1.9dci 130KM. Warto się w to pakować?
Szukam tej benzyny,ale muszę mieć jakąś alternatywę i myślę nad tym nieszczęsnym klekotem także.
•
pio555
31,457
126
11202
3,059
SC III ph II
2012
1.6 dCi eco2 130KM, 2012-2013
Radom
pio555
Junior Administratorzy
Online
— 26-09-2018, 11:59
(26-09-2018, 11:25)sabes napisał(a): A co powiecie o 1.9dci 130KM. Warto się w to pakować? warto fajny silnik
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
•
PatiEK
785
1
221
30
SC II ph II
2007
2.0 dCi 150KM, 2003-2009
Warszawa
PatiEK
Zarejestrowani
— 26-09-2018, 12:47
Poprawcie mnie jeśli się mylę (choć zakładam że były o tym epopeje) - tak w skrócie 120KM od 130KM różni się głownie tym, że sprężarka jest też chłodzona wodą, a nie tylko olejem. A zarzut podstawowy to kręcące się panewki? Tyle że panewki w 120 i 130 konnej wersji nie mają zamków i obracają się tak samo. 130 konna ma dodatkowo FAP (na ogół) choć nie wsadzam tego do wad i zalet - taka cecha. Pewnie jakiś osprzęt lepszy/nowszy, choć to to akurat nie jest awaryjne.
Co jest tam lepsze?
•
pio555
31,457
126
11202
3,059
SC III ph II
2012
1.6 dCi eco2 130KM, 2012-2013
Radom
pio555
Junior Administratorzy
Online
— 26-09-2018, 13:01
Dodatkowo inna miska olejowa i pompa oleju,napęd pompy w większą ilością zębów
Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 26-09-2018, 13:03 przez pio555.)
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
•
maciej1486
21,040
22
2412
256
SC III ph II
2012
1.6 dCi S&S eco2 130KM, 2011-2011
Nakło / Bydgoszcz
Pytanie czy słyszał ktoś by panewka się obróciła w 130KM?
Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS
•
PatiEK
785
1
221
30
SC II ph II
2007
2.0 dCi 150KM, 2003-2009
Warszawa
PatiEK
Zarejestrowani
— 26-09-2018, 13:09
Jeśli panewki się obracają w 120 konnym, a w 130 konnym nie, pomimo że są takie same (bez zamka), to znaczy że problem mógł wynikać ze smarowania.
•
|