Problem z odpaleniem scenica.
Sprawdź jeszcze, czy klema na masie nie jest luźna. Ja tak miałem i objawy były identyczne. Pompa paliwa włącza się na „sekundę”, żeby zrobić ciśnienie w listwie i wyłącza się do momentu uruchomienia rozrusznika. Jeśli klema jest luźna, to pompa nie ma siły się uruchomić i nie idzie uruchomić silnika. Spróbuj ją obrócić na króćcu, tylko z wyczuciem, żebyś go nie urwał . Jeśli ma się obrócić, to się obróci. Dla pewności zdjąłbym też tą klemę i ją przeczyścił.
12,5V to nie tragedia, jeśli masz możliwość, to sprawdź jak nisko spada przy włączonym rozruszniku.
Piszę poprawnie po polsku; chyba, że nie zauważę autokorekty.
Nie odpowiadam na PW z pytaniami technicznymi. Jest do tego odpowiedni dział.
Masz instalacje gazowa? Jeśli tak to żeby wyeliminować pompę paliwa spróbuj odpalić na samym gazie. Żeby sprawdzić czujnik położenia wału dobrze było by podłączyć pod komputer i podczas odpalania sprawdzić czy pokaże obroty silnika. Ja miałem bardzo podobnie i winna była wtyczka od czujnika położenia wału. Jak odpalił to wystarczyło że delikatnie dotknąłem kabelek który idzie do tego czujnika i samochód gasł. Żeby dostać się do tego czujnika to musiałem akumulator wyjąć i zdemontować jego podstawę (gdy bym nie miał gazu to może nie musiał bym demontować akumulatora bo parownik zasłania czujnik i nie było jak ręki włożyć).
op
Nie mam gazu. Raczej to nie przewód bo już go sprawdzałem - możliwe że sam czujnik. Teraz znów odpala od 3 dni. Chociaż nim nie jeżdżę. Mechanik dopiero w poniedziałek: /
Odkręciłem czujnik wału. Kostka byla cała w oleju, czujnik też. To jest to ? (Ten post był ostatnio modyfikowany: 02-08-2023, 07:50 przez Awek.)
op
Mam taki czujnik. Najpierw gdy rozłączyłem przewód to na wtyczce było dość dużo oleju. W środku gniazda też było dość trochę. I na samym czujniku. Wyczyściłem. Sprawdzilem oporność, pokazywał około 800. Prądu nie sprawdzę bo nie mam takiego zakresu na multimetrze
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
6 gości