scrabi
32,541
103
12137
10,455
SC III ph II
2012
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Lublin
scrabi
Zarejestrowani
— 06-02-2023, 18:26
Pewnie naprawione zapomniane o kłopocie..
Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka
Zawsze do przodu, nigdy do tyłu.
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
•
Meszi.cz
51
0
3
5
SC III ph II
2013
1.6 Energy dCi 130KM, 2013-2016
Bydgoszcz
Meszi.cz
Zarejestrowani
— 06-02-2023, 18:31
Trzykrotnie podczas jazdy i być może delikatnym przyhamowaniu wyskoczył mi alarm uszkodzony układ hamulcowy-4s i błąd zniknął.
Dziś rano po dwudniowym postoju przy odpalaniu znów problem na chwilkę 30s
Zastanawiam już się jak się do tego przygotować….
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
•
scrabi
32,541
103
12137
10,455
SC III ph II
2012
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Lublin
scrabi
Zarejestrowani
— 06-02-2023, 19:15
a poziom płyny w zbiorniczku ok?
może podszybie , które jest z gółnolitu sie obniżyło , i przechyla zbiorniczek i stąd ten komunikat..
Zawsze do przodu, nigdy do tyłu.
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
•
Meszi.cz
51
0
3
5
SC III ph II
2013
1.6 Energy dCi 130KM, 2013-2016
Bydgoszcz
Meszi.cz
Zarejestrowani
— 06-02-2023, 19:18
(06-02-2023, 19:15)scrabi napisał(a): a poziom płyny w zbiorniczku ok?
może podszybie , które jest z gółnolitu sie obniżyło , i przechyla zbiorniczek i stąd ten komunikat..
Dzięki. Sprawdzę to. Choć auto nie bywa ośnieżone czy oblodzone. Sprawdzę poziom.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
•
Ghostman
263
2
76
23
SC III ph II
2015
2.0 dCi 150KM, 2014-2016
DW
Ghostman
Zarejestrowani
— 06-02-2023, 20:41
Nawet jak podszybie jest w dobrym stanie to zbiorniczek i tak jest przechylony do przodu. U mnie tak było i kazałem dolać powyżej maxa - jest spokój.
1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi Ghostman za ten post post:1 użytkownik postawił Thank You to Ghostman for this post
• Meszi.cz
Meszi.cz
51
0
3
5
SC III ph II
2013
1.6 Energy dCi 130KM, 2013-2016
Bydgoszcz
Meszi.cz
Zarejestrowani
— 06-02-2023, 20:43
(06-02-2023, 20:41)Ghostman napisał(a): Nawet jak podszybie jest w dobrym stanie to zbiorniczek i tak jest przechylony do przodu. U mnie tak było i kazałem dolać powyżej maxa - jest spokój.
Fakt faktem, stałem z małej górki. Poziom był płynu ale troszkę dolalem i zobaczymy.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
•
Meszi.cz
51
0
3
5
SC III ph II
2013
1.6 Energy dCi 130KM, 2013-2016
Bydgoszcz
Meszi.cz
Zarejestrowani
— 11-02-2023, 20:45
(06-02-2023, 20:41)Ghostman napisał(a): Nawet jak podszybie jest w dobrym stanie to zbiorniczek i tak jest przechylony do przodu. U mnie tak było i kazałem dolać powyżej maxa - jest spokój.
Chwilowo jest okej. ?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
•
Slavny
30
0
6
2
SC III ph I
2010
1.5 dCi 105KM, 2009-2011
Mohill/ Ireland
Slavny
Zarejestrowani
— 27-04-2023, 01:13
op
Nie bylo mnie dlugi czas poniewaz mamie stwierdzono nowotwor i inne sprawy dostaly priorytet...
Sprawa z hamulcem - wymienilem modul - nic to nie dalo , przypuszczalnie w zacisku ( w silniczku ) nazbierala sie slona woda i zmienia rezystancje - modul to rozpoznaje i blokuje ten zacisk...
Ogolnie jak temperatury poszly w plus to problem zniknal , choc raz sporadycznie blad sie zapalil w czasie jazdy ale po zaparkowaniu zniknal...
Pewnie czeka mnie zajrzenie do zacisku , moze wyczyszczenie porzadne i uszczelnienie.. nie wiem , na razie dziala a ze mam teraz inne sprawy na glowie to sie szczeniak musi wstrzymac.
Pzdr z zielonej wyspy
•
scrabi
32,541
103
12137
10,455
SC III ph II
2012
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Lublin
scrabi
Zarejestrowani
— 27-04-2023, 05:10
Wykręć silniczek, zajrzyj do kostek, pinów...
Żeby zajrzeć do środka silniczka, trzeba go rozciąć...
Ale da radę go złożyć spowrotem, i skleić, tak żeby było ok...
Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka
Zawsze do przodu, nigdy do tyłu.
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
•
pkmyslo
10
0
1
1
SC I ph I
2012
1.6 dCi eco2 130KM, 2012-2013
Vejle
pkmyslo
Zarejestrowani
— 21-11-2024, 15:55
Witam mam podobny problem. U mnie rano przy -6 jedno lewe kolo zablokowało. Postojowy trzymał. Odkręciłem mechanizm , sprawdziłem na krótko pod aku i zero reakcji . Mechanizm wymieniłem na nowy. A na kablach brak prądu chociaż prawe słychać ze działa w lewym Cisza . Na desce pojawił się komunikat awaria hamulca. Z błędów wyświetlił mi się
"ABS/ESP (ABS lub ESP) I
Diagnostyka | MT/AT
DTCC42200
Brak sygnatu UCH w sieci multipleksowej"
Po wymianie mechanizmu jest konieczna kalibracja?
•
|