Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Problem podczas jazdy


Tamik
Zarejestrowani

Miałem ostatnio problemy z szarpaniem silnika w czasie jazdy. Okazało się że padła cewka.
Jak można sprawdzić cewkę po wyjęciu z silnika, czy jest sprawna czy nie?

Odpowiedz
cinas
Specjalisci

Raczej nie da się jej sprawdzić na stole

Diagnostyka, aktywacje, konfiguracje CLIP, Renault Commander
Naprawy elektryki/elektroniki - kontakt pw.  www.tele-elektro-bis.pl


Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi cinas za ten post post:
  • Tamik
michaldck
Zarejestrowani

Jak silnik z tą cewką szarpie = niesprawna.

Lubię mojego Scenica Biggrin
Wydrze wydrzę wydrze wydrze wydrze wydrzę.
Odpowiedz
pakastor
Zarejestrowani

Witam wszystkich użytkowników forum.

Mam podobny problem z nagłym pojawieniem się komunikatu ,,ryzyko awarii silnika".
Komunikat pojawił się nagle podczas jazdy przy prędkości ponad 100 km/h po przejechaniu około 10km za miastem. Od pojawienia się komunikatu do domu miałem ok 3 km i postanowiłem je przejechać, samochód nie stracił mocy, silnik pracował normalnie. 
Po wyłączeniu silnika i włączeniu ponownie nie zgasł.
Na razie nie wiem co jest powodem. Podłączę samochód do kompa dopiero w poniedziałek.

Odpowiedz
pakastor
Zarejestrowani

(13-01-2018, 18:29)pakastor napisał(a): Witam wszystkich użytkowników forum.

Mam podobny problem z nagłym pojawieniem się komunikatu ,,ryzyko awarii silnika".

Po podłączeniu do kompa i analizie, znajomy fachowiec doszedł do wniosku, że przyczyną wystąpienia komunikatu ,,STOP ryzyko awarii silnika" podczas nagłego przyspieszenia i potem zwolnienia do około 100 km/h jest zapchany filtr powietrza.
Poza tą oceną wynikającą z zapisanych przebiegów w kompie auta nic mu nie dolega.
Pojechałem tego samego dnia do sklepu i zamówiłem oryginalny filtr do SC III. Po obejrzeniu filmiku instruktażowego sam wymieniłem filtr (banalnie proste w tym przypadku) i rzeczywiście okazało się, że stary był tak zapchany, że nic dziwnego, że samochód nie dostawał tyle powietrza podczas większych prędkości (nagły wzrost mocy) co powinien. Jeżdżę już tydzień, przyspieszam, wyprzedzam i na razie jest OK.

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

3 gości