RafałQ
867
2
129
131
SC III ph I
2011
1.9 dCi FAP 130KM, 2009-2011
Błotnica
RafałQ
Zarejestrowani
— 22-09-2023, 16:35
op
Witajcie. Zostawiłem odpalone auto pod sklepem, wróciłem syn mówi, że chciał odsunąć szybę i wyłączyło się radio. Faktycznie nie działało. Wsiadłem chciałem odjechać zgasło wszystko nawiew, kontrolki itp. Chcialem odpalić, ale wyłączył się zegar, jakby akumulator padł. Jak kręciłem kluczykiem, to nic się nie działo, tylko było jedno cykniecie. Próbowałem na kablach go odpalić, ale też było tylko cykniecie i nic, rozrusznika nie było słychać w ogóle. Odpaliłem w końcu na pych żeby dojechać do domu. Po drodze wszystko się włączało wyłączało, nawiew, kontrolki, radio, mrygalo światło z tyłu w kloszu. Jak dojechałem do domu, zgasiłem i auto odpaliło normalnie. Od czego zacząć szukać przyczyny? Masa? Jedyne co to wczoraj wymieniłem przekaźnik wentylatora. Jakieś pomysły?
Wysłane z mojego motorola one przy użyciu Tapatalka
Scenic IphII 2.0 i Grand Scenic II 1.9dci
Nie pisz, jeśli możesz coś powiedzieć, nie mów, jeśli możesz kiwnąć głową, nie kiwaj głową, jeśli nie musisz.
•
rafal18031988
570
2
162
72
SC III ph I
2010
1.4 TCe 16v 130KM, 2009-2011
wodzislaw slaski +10
Zobacz czy Aku zyje. Wygląda jakby cela padła. I szedlbym w tym kierunku. Może UPC umiera na zimne luty, lub gdzieś kable się uszkodziły, przez np gryzonia.
•
RafałQ
867
2
129
131
SC III ph I
2011
1.9 dCi FAP 130KM, 2009-2011
Błotnica
RafałQ
Zarejestrowani
— 22-09-2023, 17:39
op
Akumulator jest nowy generalnie, ma miesiąc. Dziwi mnie to odłączanie odbiorników podczas jazdy
Wysłane z mojego motorola one przy użyciu Tapatalka
Scenic IphII 2.0 i Grand Scenic II 1.9dci
Nie pisz, jeśli możesz coś powiedzieć, nie mów, jeśli możesz kiwnąć głową, nie kiwaj głową, jeśli nie musisz.
•
rafal18031988
570
2
162
72
SC III ph I
2010
1.4 TCe 16v 130KM, 2009-2011
wodzislaw slaski +10
Nowe też się psują, pamiętaj że mógł leżeć na półce x czasu. Zwłaszcza w markecie, z 2 strony w Kauflandzie kiedyś dawali 3 lata gwarancji i się załapałem na zwrot kasy jeżdżę wokół komina więc mogę sobie pozwolić na takie manewry. Nie masz jakiego Elma pod ręką? Błędy elektryki na bank zostawiają slady.
Na Mniowie chyba polecają jakiegoś elektryka o nietuzinkowym nazwisku
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 22-09-2023, 17:59 przez rafal18031988.)
•
RafałQ
867
2
129
131
SC III ph I
2011
1.9 dCi FAP 130KM, 2009-2011
Błotnica
RafałQ
Zarejestrowani
— 25-09-2023, 12:17
op
posprawdzam dziś co mogę, akumulator, przewody, masy. Przez weekend nie było czasu...
Scenic IphII 2.0 i Grand Scenic II 1.9dci
Nie pisz, jeśli możesz coś powiedzieć, nie mów, jeśli możesz kiwnąć głową, nie kiwaj głową, jeśli nie musisz.
•
RafałQ
867
2
129
131
SC III ph I
2011
1.9 dCi FAP 130KM, 2009-2011
Błotnica
RafałQ
Zarejestrowani
— 25-09-2023, 19:18
op
Sprawdzam akumulator, przed ładowaniem 12V. Dlaczego jak sprawdzam po odłączeniu prostownika, to napięcie powoli spada od 12,61 i po 0,1A leci w dół? 12,6, 12.59, 12,68 itp
Wysłane z mojego motorola one przy użyciu Tapatalka
Scenic IphII 2.0 i Grand Scenic II 1.9dci
Nie pisz, jeśli możesz coś powiedzieć, nie mów, jeśli możesz kiwnąć głową, nie kiwaj głową, jeśli nie musisz.
•
twilk7
4,372
17
2709
904
INNY
2019
INNY
Kraków/Wieliczka
twilk7
Zarejestrowani
— 25-09-2023, 19:31
Akumulator należy sprawdzić pod obciążeniem.
Wysłane przy użyciu Tapatalka
•
RafałQ
867
2
129
131
SC III ph I
2011
1.9 dCi FAP 130KM, 2009-2011
Błotnica
RafałQ
Zarejestrowani
— 25-09-2023, 19:52
op
Na zgaszonym 12.6 i spada jak mówiłem. Pod obciążeniem 12.11 i też trochę spada. Przy odpalaniu spadł do 10.6. Ładowanie bardzo słabe 13.7-13.8, ale to wiedziałem, luty na komutatorze do poprawy
Wysłane z mojego motorola one przy użyciu Tapatalka
Scenic IphII 2.0 i Grand Scenic II 1.9dci
Nie pisz, jeśli możesz coś powiedzieć, nie mów, jeśli możesz kiwnąć głową, nie kiwaj głową, jeśli nie musisz.
•
wojteks
2,907
12
701
660
SC IV ph I
2019
INNY
RK
wojteks
Zarejestrowani
— 25-09-2023, 20:01
(25-09-2023, 19:52)RafałQ napisał(a): Pod obciążeniem 12.11 i też trochę spada Czym?
Daj mu chociaż długie i krótkie światła jako obciążenie. Normalnie powinna być użyta opornica typowo stosowana do pomiaru akumulatora pod obciążeniem.
•
RafałQ
867
2
129
131
SC III ph I
2011
1.9 dCi FAP 130KM, 2009-2011
Błotnica
RafałQ
Zarejestrowani
— 25-09-2023, 20:44
op
Zapłon, plus pozycyjne i mijania
Wysłane z mojego motorola one przy użyciu Tapatalka
Scenic IphII 2.0 i Grand Scenic II 1.9dci
Nie pisz, jeśli możesz coś powiedzieć, nie mów, jeśli możesz kiwnąć głową, nie kiwaj głową, jeśli nie musisz.
•
|