Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Potrzebna pomoc -> Zakopane


Omon2
Zarejestrowani

Potrzebne będą dwie obejmy do zamontowania wydechu średnica 51 mm numer w hart 447052.

[Obrazek: fb11b45da9303587a18c8d60f6ce1e58.jpg]


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi Omon2 za ten post post:
  • martingg
martingg
Zarejestrowani

op Mam nadzieję że mechanik to ogarnie nie powinno się tego wspawac?

Odpowiedz
Omon2
Zarejestrowani

Nie, nawet w katalogu Renault są obejmy.
Numer oryginału
8200504652 CLAMP - DIAMETER 4 (X) dimension = 50


[Obrazek: 7aed611628a39c9307f32ec863785ce3.jpg]


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi Omon2 za ten post post:
  • martingg
martingg
Zarejestrowani

op Ok, można użyć starych ?

Odpowiedz
martingg
Zarejestrowani

op Część dotarła jutro po 8 odstawiam samochód

[Obrazek: 9e7a5d445116d345.jpg]

Odpowiedz
Omon2
Zarejestrowani

Starych nie ma, fabrycznie wydech jest w całości. Do wymiany trzeba użyć obejm.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi Omon2 za ten post post:
  • martingg
martingg
Zarejestrowani

op Przepustnica wymieniona zakodowana (nie clipem) błędu dalej wyrzuca te same a mechanik ma srednio czas żeby to naprawić bo przyszly tydzień nie pracuje ehhhh

[Obrazek: 01d7318cac42f9a7.jpg]

Ktoś może wie jakie czujniki są na tej wiązce nr 2? Zdaje sie iż czujnik ciśnienia klimatyzacji, dpf coś jeszcze ? Jakiś moze schemat ?

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18-12-2019, 16:41 przez martingg.)

Odpowiedz
andrzejwa
Zarejestrowani

Online
Zacząłbym od zdiagnozowania błędu P0651. Nie mam opisu błędów dla konkretnie tego silnika ale renault stosuje numerację błędów praktycznie taką samą we wszystkich silnikach diesla. W silniku 2,0 dci z sterownikiem EDC17 (1,6 dci pracuje chyba na tym samym systemie) błąd ten oznacza usterkę napięcia zasilania czujników numer 2. Powinno objawiać się to między innymi pracą wentylatora na dużych obrotach. W skład urządzeń zasilanych tym napięciem wchodzi potencjometr gazu, czujnik ciśnienia klimatyzacji i być może ta nieszczęsna przepustnica.

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi andrzejwa za ten post post:
  • martingg
martingg
Zarejestrowani

op Przepustnica wymieniona czujnik ciśnienia klimatyzacji też , wyczytalem iż również czujnik dpfu

Googluje na anglojęzycznych stronach znalazłem to https://www.troublecodes.net/pcodes/p0651/?amp

Czujniki :

MAP (Manifold Absolute Pressure) sensor
FTP (Fuel Tank Pressure) sensor
A/C (Air Conditioning) refrigerant pressure sensor
APP (Accelerator Pedal Position) sensor #2
CMP (Intake Camshaft Position) sensor,
– while reference voltage circuit #2 would serve the following sensors-

APP (Accelerator Pedal Position) sensor #1
TP (Throttle Position) sensors #1 & #2
CK (crankshaft Position) sensor


By Google tłumacz


Czujnik MAP (ciśnienie bezwzględne w kolektorze dolotowym)
Czujnik FTP (ciśnienie w zbiorniku paliwa) Czujnik ciśnienia czynnika chłodniczego klimatyzacji
Czujnik APP (pozycja pedału przyspieszenia) # 2
Czujnik CMP (pozycja wałka rozrządu zaworów dolotowych), - podczas gdy obwód napięcia odniesienia nr 2 będzie obsługiwał następujące czujniki
Czujnik APP (pozycja pedału przyspieszenia) nr 1
Czujniki TP (pozycja przepustnicy) nr 1 i nr 2
Czujnik CK (pozycja wału korbowego)

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18-12-2019, 18:05 przez martingg.)

Odpowiedz
andrzejwa
Zarejestrowani

Online
To co znalazłeś to ogólny wytyczne dla tego błędu. W renault jest to błąd DF012 czyli napięcie numer 2 zasilania czujników i w zależności od pojazdu obejmuje zawsze:
1 - potencjometr gazu ścieżka numer 2
2 - czujnik ciśnienia klimatyzacji
3 - czujnik ciśnienia filtra cząstek stałych

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi andrzejwa za ten post post:
  • martingg




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

2 gości