Poszukuje Grand Scenica 2.0T
radio i zagłówki nawet nie budżetowe wątpię żeby w sumie razem było warte połowy wartości radia co mam w Lagunie.
Co do radia to jakość chyba nawet gorsza od fabryki . O monitorach to już nie wspomnę - jak szukałem monitorów do Laguny bo był taki projekt to cena monitorów + okablowanie + montaż w zagłówkach (fabrycznych) to wychodziło ponad 3k zł , dlatego odpuściłem. A wracając do ogłoszenia to jakby do auta dać felgi 17" lub 18" to od razu lepiej by wyglądało .
Grand Scenic II - 1,9dCi Confort Expression & Laguna II- 2,2dCi Automat Initiale Paris
"A teraz szybko, zanim dotrze do nas, że to bezsensu" - król Julian
op
Witam,
Byłem dziś z tym Grand Scenic w ASO, przebieg jest realny oczywiście nie mogą w 100% potwierdzić bo serwisowany do 2010 roku w którym miał 77 tys przebiegu, wcześniej parę wpisów oczywiście z odpowiednio niższym stanem licznika. Po sprawdzeniu miernikiem lakieru, ścieżce diagnostycznej wyszło, że lakier oryginał, do zrobienia parę rzeczy w układzie kierowniczym. Według moich wyliczeń całkowity koszt auta to ok. 18,5 tys. (samochód + opłaty + ubezpieczenie + opony zimowe nowe + wymiana rozrządu, nie wiem czy tu wymieniać pompę wody i coś jeszcze? + wymiana tego co wyszło w ASO). Pracownicy ASO, mówią, że auto w stanie rewelacyjnym, z bardzo niskim przebiegiem, do wymiany to co w normalnie eksploatowanym samochodzie. W aucie wszystko jest sprawne, oprócz składania lusterek (jakieś pomysły czemu nie działa?) Powiem szczerze, że ten egzemplarz podoba mi się bardzo. Mam tylko obawy co do późniejszych kosztów eksploatacji. http://allegro.pl/audi-a6-c5-1-8-t-klima...89576.html Wracając do domu, zajechałem jeszcze oglądać Audi A6 (C5) S-Line avant z 2002roku silnik 1.8T, auto 144tys km na liczniku, trochę mniej zadbane wnętrze, ale wygląda rewelacyjnie (jak to zresztą czarne audi) - to auto jest na łańcuszku rozrządu, do wymiany za paręnaście tysięcy kilometrów, właściciel daje dwa komplety alusów i opony zimowe + letnie, które są na tych alufelgach. Do ceny wywoławczej doliczyć trzeba recykling, ubezpieczenie, tablice, wymianę oleju. Serce jest za Scenikiem, rozum idzie w kierunku audi, ale koszty wymiany samego zawieszenia przedniego na dobrej jakości zamiennik to ok 1.500 zł + robocizna, za to niby audi wolniej spada z ceny i łatwiej sprzedać (czy to prawda, ciężko mi powiedzieć). Chcąc wymienić w A6 rozrząd pewnie cena końcowa skoczyłaby do ok.20 tysięcy? Proszę o wasze opinie, wiem, że to forum scenic'a i jakoś bliżej mi do tego auta, ale mam twardy orzech do zgryzienia. Niemiec czy Francuz?
A ile chcesz którymkolwiek z nich przejechać w jakim czasie?
Hipotetycznie: jak masz dobrą płynność finansową i latasz po autostradach i lubisz dolewać olej, to bierz Audi. Silniki 1.8 20v lubią wciągnąć olej, do tego zero pewności co do turbo. Bolączki Scenica na tym forum masz dość wyczerpująco opisane. Sprawdzałeś i porównywałeś ceny np tarcz, klocków, sprzęgła?
Panie i Panowie...Pozwole się dołączyć do tematu i jestem w trakcie poszukiwań,zbierania rad na temat Grand Scenica 2.
Znalazłem takie ogłoszenie prosze o rady i obserwacje. Dzwoniłem już do sprzedającego,VIN sprawdzony w miare wszystko ok tylko musze zapytać sprzedającego o tą książke servisową i porównać to z VIN.Nie zabardzo jest chętny jechać do ASO Renault ponieważ "jak jeździł tam z klijentami to zawyżali koszty napraw ale nie ma problemu aby jechać na inną dowolną stacje diagostyczną" http://otomoto.pl/renault-grand-scenic-2...27218.html Pozdrawiam (03-01-2015, 10:07)Fyox napisał(a): Panowie i Panie, proszę o podanie ceny części wraz z robocizą wymiany rozrządu z osprzętu, który należy wymieniać w 2.0T. Nie wiem czy ten silnik ma KZFR? gdzieś czytałem, że nie. Ok 800 zł z robotą
"Ludzie,którzy twierdzą,że czegoś nie da się zrobić, nie powinni przeszkadzać ludziom którzy właśnie to robią."
Zapraszamy na VI Ogólnopolski Zlot Scenic-Forum.pl -Sielpia Wielka 14-16 czerwiec 2019 roku arturslowik napisał(a):Nie zabardzo jest chętny jechać do ASO Renault ponieważ "jak jeździł tam z klijentami to zawyżali koszty napraw ale nie ma problemu aby jechać na inną dowolną stacje diagostyczną"Niech nie pitoli... zdrowy rozsądek jest po prostu przy tym potrzebny i nic wiecej. Także ciśnij go na ASO a nie jakieś inne stacje, bo w ASO będzie CLIP i wyrzuci wszystkie błędy i będą wiedzieli gdzie szukać jakiś wad
op
Jedź do ASO nie uginaj się, ceny mają z ***** ale mechanik jak mówił mi co do wymiany to pytał czy podawać ceny u nich czy w innym warsztacie, mówił również, że części różnią się zeszlifowanym znaczkiem renault, a jakoś taka sama, jak nie lepsza.
Mało tego, pokazali mi całą historię, zrobili ścieżkę diagnostyczna, podpięcie pod kompa, sprawdzenie stanu ogólnego czy wszystko działa, jak wygląda silnik itp. Sprawdzenie miernikiem lakieru. Na wszystko dają kwity i sporządzają kosztorys rzeczy, które do zrobienia są w najbliższym czasie. Pan nawet chciał mi dograć polski na wyświetlaczu w cenie tego przeglądu przed zakupem, ale nie dało rady, widocznie w 2005 musi być nie polski. |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
5 gości