Pomożecie przy wyborze Grand Scenic III
A dyrektorzy Renault Polska latają tym bez problemów.
Pytanie co się dzieje i dlaczego, ale tu już nie liczę na odpowiedź, bo nikt się nie przyzna, że schrzanił proste rzeczy albo rzęcha kupił bez sprawdzenia. (Ten post był ostatnio modyfikowany: 22-03-2015, 19:30 przez funkoval.)
Na co zwracać uwagę?
Na zakup Reni najlepiej wybrać się z CLIPem i kimś, kto potrafi to obsłużyć - sprawdzić błedy czy w dieslach korektę wtrysków i stan DPF. W Scenikach warto zwrócić uwagę na to, czy schowki w podłodze są suche, zwłaszcza z przodu. Wykładzina przy pedałach może być wytarta nawet przy stosunkowo małym przebiegu, ale kiera, dźwignia i siedzenia powinny powiedzieć wszystko o realnym przebiegu i sposobie użytkowania. Np. ostatni z 1 posta jest świetnie wyposażony, ale ma za sobą 2 lub 3 razy więcej km niż podano w ofercie - patrz na fotele: skóra powyciągana, na fotelu kierowcy popękana, boczek materiałowy w mocno średnim stanie, plastik od strony pasażera porysowany. U mnie po prawie 120 kkm te elementy wyglądają lepiej. Drugi z kolei jest nowszy, ale bida aż piszczy, nawet podłokietnika brak. Ja bym odpuścił, ale to nie ja kupuję. Pierwszy... To co pozostałe - pytanie gdzie i jak mocno bity i czy prawidłowo naprawione. Te auta nie mają nawet 6 lat ![]() (Ten post był ostatnio modyfikowany: 22-03-2015, 23:48 przez funkoval.) tomek320_ napisał(a):Czy przedstawione wcześniej auta nie wydają wam się "podejrzane"każde auto od handlarza jest podejrzane w myśl zasady tanio kupić drogo sprzedać.....ewentualne naprawy zrobić na"sztukę"
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Właśnie jeszcze jedną rzecz skojarzyłem: 1.6 dCi i małe benzynki bywają zestawiane z systemem Start&Stop, jeżeli coś z nim szwankuje, to albo ryzykować drogie naprawy, albo odpuścić.
Komunikat o niesprawności powinien być na wyświetlaczu (manetką znajdziesz odpowiedni komunikat), ale test przydałoby się przeprowadzić 'w terenie', a to już dłuższa przejażdżka.
op
Niestety nie znam nikogo z CLIPem. Ostatnie auto też mi podpadało zwłaszcza cena za takie wyposażenie. Mam na oku jeszcze
http://allegro.pl/perla-bialy-renault-sc...84030.html http://otomoto.pl/renault-grand-scenic-1...68080.html
Oba w wersji Bose, czyli brakuje tylko wodotrysku, może jeszcze ogrzewania Webasto. Oba przed liftem, który był w 2012 r. Oba z przebiegiem, który dziwnym trafem mieści się w granicach polskich preferencji (<180kkm). Oba pokazują, jak wygląda fotel po grubo ponad 150kkm przebiegu. Oba mają Start&Stop.
Czarny na blachach oryginalnych niemieckich, biały na wycinanych chyba z gazetki szkolnej. Biały ma hak, coś ciągał zapewne, może ale nie musi siadać sprzęgło lub skrzynia. Bez miernika lakieru, podnośnika i najlepiej wizyty w ASO na sprawdzenie historii, silnika etc nawet bym nie myślał o oglądaniu. Takie wózki z polskiej sieci sprzedaży warte są teraz jakieś 40 - 45 kpln, tylko mało kto sprzedaje ![]()
op
Z tego co wnioskuje to będzie bardzo ciężko kupić dobre auto za rozsądne pieniądze. Jak na razie wszystkie oferty które mnie interesowały przeszły gruntowne prześwietlenie
![]() ![]() (Ten post był ostatnio modyfikowany: 22-03-2015, 23:03 przez tomek320_.) |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
13 gości