Po pierwsze czy sprzeglo jest nowe czy przelozone ze starego silnika? Jezeli stare to czy docisk zostal wyzerowany? Tam jest docisk samonastawny jak go nie wyzerujesz to nie bedzie sprzegla.
Pomocy brak sprzęgła
Tez mi to przeszlo przez mysl, ale ponoc działało sprzegło po przekladce silnika, dopiero później padlo.
Wysłane z mojego HT17Pro przy użyciu Tapatalka
Zawsze do przodu, nigdy do tyłu.
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
Dlatego powinni sprawdzić poziom płynu w zbiorniczku i w razie ubytku poszukać wycieku.
Mogła wysunąć się złączka z króćca wysprzęglika. Przerabiałem ostatnio temat sprzęgła, założyłem nowy wysprzęglik i jeden oring na króćcu był za luźny. Po zapięciu złączki z odpowietrznika cały czas leciał płyn. Musiałem dopasować inny oring i jeszcze raz odpowietrzyć. Tak więc nawet na nowych grach nie można polegać. Niedawno Valeo uznało mi reklamację na wysprzęglik. Zauważyłem, że niektóre wysprzęgliki Valeo zanim zupełnie padną potrafią nawet kilka dni wariować co utrudnia diagnozę. Teraz kupiłem AISIN (japończyk) ale jak już pisałem jeden oring nie był dopasowany.
op
(12-03-2018, 22:38)haszczurur napisał(a): Po pierwsze czy sprzeglo jest nowe czy przelozone ze starego silnika? Jezeli stare to czy docisk zostal wyzerowany? Tam jest docisk samonastawny jak go nie wyzerujesz to nie bedzie sprzegla. już moje kochane autko funkcjonuje jest składane z nowych części w silniku i wysprzęglik musiałam zmieć dziękuje wszystkim za podpowiedzi (12-03-2018, 15:45)scrabi83 napisał(a): spokojnie najpierw sprawdź, niech ktoś Ci sprawdzi, ew doleje płynu do zbiorniczka Dot4, albo dot5 jeśli jest go mało.... dziękuje za info jednak to był wysprzęglik moje kochane auto funkcjonuje i jest skręcane nie moge się doczekać jazdy nim (Ten post był ostatnio modyfikowany: 24-03-2018, 21:37 przez Dorothi Naprawska.) (13-03-2018, 09:55)haszczurur napisał(a): Dlatego powinni sprawdzić poziom płynu w zbiorniczku i w razie ubytku poszukać wycieku.A pamiętasz rozmiar oringa ? (13-03-2018, 09:55)haszczurur napisał(a): Dlatego powinni sprawdzić poziom płynu w zbiorniczku i w razie ubytku poszukać wycieku. Mam ten sam problem po wymianie kompletu sprzęgła wraz z dwumasa w warsztacie. Pamiętasz jaki to oring? Jak po krótce to zrobić ? Podejrzewam że trzeba wywalić akumulator i podstawę |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
2 gości