pawlosio
1,317
6
395
73
SC III ph I
2010
1.6 16v 110KM, 2009-2011
łódź
pawlosio
Zarejestrowani
— 12-09-2022, 17:37
35 tyś zł 40 tyś zl....
No myślałem że masz mniejszy budżet...
Ja mam grand scenic z 2010 roku z silnikiem 1.6 benz + lpg....
Tak jak piszą wszędzie - mułowaty - ale oszczędny i silnik raczej bezproblemowy..
1.4 tce odradzam - miałem i skończyło się wymiana silnika na 1.6.
.Ale mi wystarcza to co mam teraz..
•
wojteks
2,897
12
696
650
SC IV ph I
2019
INNY
RK
wojteks
Zarejestrowani
— 12-09-2022, 18:49
(12-09-2022, 17:29)bodo napisał(a): Mógłbym przeznaczyć na samochód 35 maks 40tys zł. Odejmij z tego z 6 tys na konieczny wkład i zostanie max 30 (np. hamulce, opony, może jakieś felgi, filtry ..., ubezpiecznie OC+AC). Sam zakup to nie są wszystkie koszty (aaa, może być 2%PCC, 230 rejestracja itp.)
•
bodo
935
2
83
45
INNY
2014
1.2 Energy TCe 130KM, 2013-2016
Jawor
bodo
Zarejestrowani
— 12-09-2022, 20:03
op
(12-09-2022, 18:49)wojteks napisał(a): (12-09-2022, 17:29)bodo napisał(a): Mógłbym przeznaczyć na samochód 35 maks 40tys zł. Odejmij z tego z 6 tys na konieczny wkład i zostanie max 30 (np. hamulce, opony, może jakieś felgi, filtry ..., ubezpiecznie OC+AC). Sam zakup to nie są wszystkie koszty (aaa, może być 2%PCC, 230 rejestracja itp.)
6tys to przesada. Nie chcę auta krajowego. Auto ma być sprowadzone i po opłatach. Czyli zostaje opłata OC by dojechać do domu autem na kołach. Potem przegląd i rejestracja. Oczywiście auto ma być serwisowane i posiadać książkę serwisową. Jeżeli olej i filtry nie były wymieniane to oczywiście je wymienić. No chyba że brat znajdzie coś w Niemczech to będzie trzeba doliczyć po sprowadzeniu 3.1% podatku. No i jeszcze za swego szczeniaka wezmę jakieś 3,5tys zł.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-09-2022, 20:04 przez bodo.)
•
pio555
31,405
125
11152
3,052
SC III ph II
2012
1.6 dCi eco2 130KM, 2012-2013
Radom
pio555
Junior Administratorzy
— 12-09-2022, 20:04
(12-09-2022, 20:01)bodo napisał(a): Oczywiście auto ma być serwisowane i posiadać książkę serwisową. to dołóż do budżetu jeszcze 15tyś
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
2 użytkowników postawiło piwo użytkownikowi pio555 za ten post post:2 użytkowników postawiło Thank You to pio555 for this post
• Roming, wojteks
cibuk
192
0
135
7
SC III ph II
2014
1.6 Energy dCi 130KM, 2013-2016
Austria
cibuk
Zarejestrowani
— 12-09-2022, 20:47
(12-09-2022, 20:04)pio555 napisał(a): (12-09-2022, 20:01)bodo napisał(a): Oczywiście auto ma być serwisowane i posiadać książkę serwisową. to dołóż do budżetu jeszcze 15tyś
I tym optymistycznym akcentem pozamiatales.
•
bodo
935
2
83
45
INNY
2014
1.2 Energy TCe 130KM, 2013-2016
Jawor
bodo
Zarejestrowani
— 13-09-2022, 05:21
op
Co miałem się dowiedzieć to już się dowiedziałem. Tak że dzięki wszystkim za odpowiedzi. Te ostatnie posty to raczej były po złośliwości. Gdyż nie potrzeba wydawać dodatkowych 15tys zł do auta które miało by książkę serwisową i historię przeglądów. Wy kupujecie auta sprowadzone z zagranicy bez takiego papieru? Również te 6tys zł na wymianę oleju i filtrów w Scenicu? Klocki hamulcowe? Łańcuch albo pasek rozrządu?
•
pio555
31,405
125
11152
3,052
SC III ph II
2012
1.6 dCi eco2 130KM, 2012-2013
Radom
pio555
Junior Administratorzy
— 13-09-2022, 05:39
Kolego nie ze złośliwości tylko z reliow
Piszesz ze masz brata w DE ktory szuka Ci auta I znalesc nie może bo daleko itp....
Ja takie auta znalazalem 3szt w tym roczniku i nawet kolorze jaki chcesz....
Szkopuł polega na tym ze najtańsze kosztuje 12k €....
Wysłane z mojego SM-A705FN przy użyciu Tapatalka
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi pio555 za ten post post:1 użytkownik postawił Thank You to pio555 for this post
• Roming
Vapor
1,112
9
1355
1,335
SC III ph II
2012
1.6 dCi eco2 130KM, 2012-2013
Sosnowiec
Vapor
Zarejestrowani
— 13-09-2022, 05:46
@ bodo ale wiesz, że tarcze, klocki, olej, filtry i rozrząd, to nie wszystko?
Nie wiesz, w jakim stanie będzie sprzęgło, opony czy amortyzatory i sprężyny.
Do tego dolicz koszt wymiany w warsztacie, więc te 6 tys. może braknąć, chyba że, sam wymienisz, to zaoszczędzisz na robociźnie.
Natomiast jeśli chodzi o diesla, to od 4 lat mam 1.6 dCi. Większość jazdy po mieście. Na chwilę obecną zrobiłem prawie 50 tys i nic się nie dzieje.
Życzę Ci, żebyś znalazł auta serwisowane, bezwypadkowe, porobił w nim to co konieczne i cieszył się bezawaryjną jazdą.
Wysłane z mojego CPH2251 przy użyciu Tapatalka
2 użytkowników postawiło piwo użytkownikowi Vapor za ten post post:2 użytkowników postawiło Thank You to Vapor for this post
• pio555, Roming
bodo
935
2
83
45
INNY
2014
1.2 Energy TCe 130KM, 2013-2016
Jawor
bodo
Zarejestrowani
— 13-09-2022, 06:39
op
(13-09-2022, 05:46)Vapor napisał(a): @ bodo ale wiesz, że tarcze, klocki, olej, filtry i rozrząd, to nie wszystko?
Nie wiesz, w jakim stanie będzie sprzęgło, opony czy amortyzatory i sprężyny.
Do tego dolicz koszt wymiany w warsztacie, więc te 6 tys. może braknąć, chyba że, sam wymienisz, to zaoszczędzisz na robociźnie.
Natomiast jeśli chodzi o diesla, to od 4 lat mam 1.6 dCi. Większość jazdy po mieście. Na chwilę obecną zrobiłem prawie 50 tys i nic się nie dzieje.
Życzę Ci, żebyś znalazł auta serwisowane, bezwypadkowe, porobił w nim to co konieczne i cieszył się bezawaryjną jazdą.
Wysłane z mojego CPH2251 przy użyciu Tapatalka
Prawdę mówiąc pomiędzy wyborem benzyna 1.2 tce bądź 1.4tce to już lepiej ten diesel 1.6dci. Nie wiem czy te silniki są w tych nowszych rocznikach 2014-15 ? Bo benzyniaki to przeważnie 1.2tce albo 1.2tce Energy.
•
wojteks
2,897
12
696
650
SC IV ph I
2019
INNY
RK
wojteks
Zarejestrowani
— 13-09-2022, 07:08
(12-09-2022, 20:03)bodo napisał(a): 6tys to przesada. Nie chcę auta krajowego. Auto ma być sprowadzone i po opłatach. Czyli VAT-marża albo pełen VAT.
(12-09-2022, 20:03)bodo napisał(a): Czyli zostaje opłata OC by dojechać do domu autem na kołach. No nie, takie auto zwykle jest wyrejestrowane w kraju pochodzenia więc w PL żeby mogło legalnie jechać po drodze trzeba je zarejestrować na polskie blachy. Bark ważnych polskich/zagranicznych blach=laweta albo ryzyko jazdy samochodem nie dopuszczonym do ruchu.
(12-09-2022, 20:03)bodo napisał(a): Jeżeli olej i filtry nie były wymieniane to oczywiście je wymienić. To akurat są groszowe sprawy ale często jeszcze opony i hamulce wymagają wymiany a tu już zrobi się koszt.
(13-09-2022, 05:21)bodo napisał(a): Wy kupujecie auta sprowadzone z zagranicy bez takiego papieru? Wiele serwisów tam nie wpisuje nic do książek serwisowych więc tak, kupujemy bez papieru z którego zwykle nic nie wynika a jest pożądany przez wielu kupujących.
•
|