Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Pomoc w poszukiwaniu GS III


Jakub
Zarejestrowani

op Rozpoczynam poszukiwania GS III - 1.4 TCe z budżetem ok 25 tyś.
Znalazłem już jedno ogłoszenie w zasięgu cenowym i odległościowym, pomożecie ocenić ?

https://www.olx.pl/oferta/renault-grand-...bf992dcb12

Odpowiedz
pio555
Junior Administratorzy

kup sobie tester CO2 i sprawdź dobrze układ chłodzenia
w tym silniku lubi lecieć uszczelka pod głowicą...i wtedy wchodzisz w grube koszta

Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Odpowiedz
Grzegorz Łubieński
Zarejestrowani

I dobrze osłuchaj rozrząd. Jesli w książce serwisowej wymiana oleju co 30 tys to mogą być kłopoty

Odpowiedz
Jakub
Zarejestrowani

op
(06-05-2019, 18:32)pio555 napisał(a): kup sobie tester CO2 i sprawdź dobrze układ chłodzenia
w tym silniku lubi lecieć uszczelka pod głowicą...i wtedy wchodzisz w grube koszta

Znasz osobiście więcej niż jeden taki przypadek ?
Przeglądając internety czytałem tylko o jednym takim przypadku użytkownika 1.4 TCe, nie znalazłem nigdzie ,nic więcej na ten temat.

Odpowiedz
pio555
Junior Administratorzy

Na tym forum jest kilka
Jeden nawet z dzisiaj

Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka

Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Odpowiedz
Jakub
Zarejestrowani

op
(06-05-2019, 19:04)Grzegorz Łubieński napisał(a): I dobrze osłuchaj rozrząd. Jesli w książce serwisowej wymiana oleju co 30 tys to mogą być kłopoty

Z tym tematem to myślę że ,do jakiegoś ASO, a o wymianę to mogę już teraz zapytać.
A coś do samego auta, z wyglądu czy wyposażenia ?

(06-05-2019, 19:08)pio555 napisał(a): Na tym forum jest kilka
Jeden nawet z dzisiaj

Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka

Dziękuje, przeczytałem. 
Ale czy jeżeli teraz było by wszystko ok to, czy kontrola ubywania płynu chłodzącego, pozwoliła by uniknąć tego problemu?

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06-05-2019, 19:28 przez Jakub.)

Odpowiedz
Grzegorz Łubieński
Zarejestrowani

Pewnie by pomogła

Pytanie jeszcze czy byl sprawdzany luz zaworowy, bo zalecają na LPG to robić

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06-05-2019, 19:32 przez Grzegorz Łubieński.)

Odpowiedz
pio555
Junior Administratorzy

(06-05-2019, 19:09)Jakub napisał(a): Dziękuje, przeczytałem. 
Ale czy jeżeli teraz było by wszystko ok to, czy kontrola ubywania płynu chłodzącego, pozwoliła by uniknąć tego problemu?
dla mnie ten silnik jest jak IED-ik nie wiadomo kiedy wywali
niektórzy jeżdżą i sobie chwalą niektórzy też jeżdżą i płaczą
nawet internetowy guru w tych silnikach @ h4jt twierdzi ze ten silnik ma problem z UPG

Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Odpowiedz
Jakub
Zarejestrowani

op Tak czytam i chyba szybko się wyleczę z tego auta.
Zostanie Altea XL chociaż tam też silnik TFSI i trzeba dalej kombinować.

Odpowiedz
pio555
Junior Administratorzy

(06-05-2019, 20:35)Jakub napisał(a): chyba szybko się wyleczę z tego auta.
z auta jak z auta ale z silnika

Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości