Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Pomiar ciśnienia na cylindrach


funkoval
Specjalisci

14:1 wymaga skomplikowania konstrukcji, by zapobiec spalaniu stukowemu, można sobie na to oczywiście pozwolić, ale kosztem zwiększenia ryzyka wystąpienia awarii.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23-04-2015, 21:03 przez funkoval.)

Odpowiedz
siwusek216
Zarejestrowani

Dokładnie przez to stosują tłoki podobne do dieslowskich z profilowanymi denkami.

Odpowiedz
funkoval
Specjalisci

No i jeszcze sam wtrysk bezpośredni, układ wydechowy o często skomplikowanym kształcie (4-2-1), zawory odpowiednio wytrzymałe, takie tam drobiazgi Thumbup

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23-04-2015, 21:36 przez funkoval.)

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

3 gości