(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02-09-2016, 22:44 przez michaldck.)

Wydrze wydrzę wydrze wydrze wydrze wydrzę.
Podgrzewanie siedzeń z Sc1Ph1 -> Sc2Ph1
op
Brat mi dziś zadzwonił, że na jego szrota przyjechał SC1Ph1 2.0 (benzyna). Wyposażony m.in. w podgrzewane siedzenia. Powiedzcie, czy to podgrzewanie się da przełożyć do ScII ?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02-09-2016, 22:44 przez michaldck.)
Lubię mojego Scenica
![]() Wydrze wydrzę wydrze wydrze wydrze wydrzę.
Było o tym gdzieś. Nie ma rzeczy niemożliwych ale łatwo podczas demontażu uszkodzić
mobilnie
Jeśli ktoś cię atakuje - milcz nic go tak nie wkurzy jak twój spokój i milczenie.
![]()
op
(02-09-2016, 23:00)PRZEMO napisał(a): Było o tym gdzieś. Nie ma rzeczy niemożliwych ale łatwo podczas demontażu uszkodzić czyli całe siedzenia są potrzebne ![]() (Ten post był ostatnio modyfikowany: 02-09-2016, 23:43 przez michaldck.)
Lubię mojego Scenica
![]() Wydrze wydrzę wydrze wydrze wydrze wydrzę.
W SC 2 maty grzewcze są zarówno na siedzisku jak też na oparciu. Wyglądają jak filcowe szmaty, przyklejone są do gąbki fotela i mają powycinane przestrzenie na rzep do mocowania poszycia fotela. Wygląda to tak, że najpierw na stelaż fotela idzie wyprofilowana pianka-gąbka wzdłuż niej przyklejone są paski rzepa i na to idą maty grzewcze a na koniec idzie poszycie fotela. Rzepy są w miejscach przeszyć siedziska i oparcia po to aby fotel miał taki jakby wyprofilowany kształt. Przy zdejmowaniu poszycia prawie zawsze odrywa się rzep od gąbki ( jest bardzo mocny) i potem należy go wkleić butaprenem. Wątpię aby maty z SC 1 pasowały do SC 2. Maty idzie oderwać od gąbki ale trzeba bardzo uważać aby ich nie uszkodzić.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 03-09-2016, 04:12 przez haszczurur.)
op
(03-09-2016, 04:12)haszczurur napisał(a): W SC 2 maty grzewcze są zarówno na siedzisku jak też na oparciu. Wyglądają jak filcowe szmaty, przyklejone są do gąbki fotela i mają powycinane przestrzenie na rzep do mocowania poszycia fotela. Wygląda to tak, że najpierw na stelaż fotela idzie wyprofilowana pianka-gąbka wzdłuż niej przyklejone są paski rzepa i na to idą maty grzewcze a na koniec idzie poszycie fotela. Rzepy są w miejscach przeszyć siedziska i oparcia po to aby fotel miał taki jakby wyprofilowany kształt. Przy zdejmowaniu poszycia prawie zawsze odrywa się rzep od gąbki ( jest bardzo mocny) i potem należy go wkleić butaprenem. Wątpię aby maty z SC 1 pasowały do SC 2. Maty idzie oderwać od gąbki ale trzeba bardzo uważać aby ich nie uszkodzić.Normalnie instrukcja krok po kroku, dzięki Napisane w telefonie.
Lubię mojego Scenica
![]() Wydrze wydrzę wydrze wydrze wydrze wydrzę. (25-10-2016, 20:52)jarcun napisał(a): ewentualnie czy na forum są jakieś foty rozbiórki fotela ?czy ewentualnie szukałeś zanim napisałeś?
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM /// Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Nie wiem czy uniwersalne maty będą pasowały gdyż przednie fotele w SC II mają po 3 rzepy na siedzisku i oparciu w tym po jednym przez środek. Maty ori. są w taki sposób skrojone żeby były dostosowane do tych foteli. Zakładałem kiedyś maty uniwersalne ale nie do SC tylko do Opla Vectry B z tego co pamiętam maty te są w kształcie dużych prostokątów a fotele w Oplu nie mają przeszyć po środku siedziska i oparcia tak więc wszystko pasowało.
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
3 gości