Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Pedal sprzęgła ciężko chodzi.
op
Jak w temacie pedal sprzęgła ciężko chodzi nigdy nie jeździłem innym scenic em wiec niemam porównania ale jak jeżdżę innymi markami to w każdym sprzęgła wciska i odbija lekko a u mnie wciska i odbija równo twardo i ciężko. Powiem tak ze auto ma 215000 km i sprzeglo ogólnie dobrze działa.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Mam ScII PhII 1,5 dci - i sprzęgło "chodzi" równie lekko, jak w innych samochodach.
Do sprawdzenia - zespół pedału sprzęgła - bo wbrew pozorom jest dość rozbudowany i ma się co psuć. Ostatnio w Grandzie mieliśmy problem z uszkodzoną koncówką popychacza pompki - pedał wpadał, nie odbijał i opornie pracował.
Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM
Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
W SII pedal chodzi lekko w SI ciezko
Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS
op
odkad kupilem scenica sprzeglo chodzi tak samo ciezko sprawa sie nie pogarsza i jakby przyzwyczailem sie do tego i jest ok ale ostatnio oddalem scenica do mechanika na kilka dni i mialem auto zastepcze nowego forda i tam sprzeglo jak maselko wiem wiem auto nowiutkie mialo przejechane zaledwie 500 km dopiero ale po kilku dniach gdy wsiadlem do renowki to niestety szok jak ja moglem tak jezdzic z takim pedalem sprzegla. Niewiem do czego wsadzic rece co tam i jak sprawdzic aby dojsc co jest nie tak.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01-05-2016, 22:26 przez artur_buzuk.)
u mnie tez chodzi baardzo ciezko, tzn twardo.
zapewne gdybym wymienil docisk to by bylo lzej, ale jak narazie po 400 kkm sprzeglo w orginale, takze nie ma co ruszac. ale jazda miejska nie jest dla mnie komfortowa. jak sie posypie w koncu dwumas (niby wysiada po 200 kkm) to sie zmieni, ale jak narazie wszystko dziala, moze dlatego ze ciezko dziala
dodatkowo:
HYUNDAI SANTA FE 2.2 CRDI `07 4x4 AT (01-05-2016, 20:46)maciej1486 napisał(a): W SII pedal chodzi lekko w SI ciezkoMam ScII PhIi 1,5 dci oraz GrandScII PhI 1,9 dci - nie widzę zadnej różnicy. Budowa mechanizmu wyłączania sprzęgła jest identyczna, centralny siłownik i pompka nie różnią się budową i zasadą działania.
Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM
Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
Przeczytaj jeszcze raz co napisalem
Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS
op
(01-05-2016, 22:40)tomspeed napisał(a): jak sie posypie w koncu dwumas (niby wysiada po 200 kkm) to sie zmieni, ale jak narazie wszystko dziala, moze dlatego ze ciezko dziala u mnie 215000 km i czasem jak przyciskam Stop to silnik gaśnie nie równo tak zatrzęsie lekko podejrzewam ze dwu mas ma coś z tym wspólnego. (Ten post był ostatnio modyfikowany: 02-05-2016, 09:02 przez artur_buzuk.) |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
2 gości