op
Jak w temacie. Odkręciłem dziś rurę od turbiny i zauważyłem że jest tam olej. Pierwszą myślą było że może turbina przepuszcza olej. Jednak trochę się przyglądając dopatrzyłem się że do dolotu powietrza do turbiny dochodzi wąż od odmy.
Niedawno wymieniałem olej, po roku czasu i przejechaniu 12.500km ubytek oleju na poziomie 300-400ml, w zaokrągleniu przyjmijmy że 0.5l od wymiany do wymiany. Myślę że to nie wiele jak na taki przebieg i jeśli to turbo puszczało by olej ten ubytek byłby większy.
Dlatego moje podejrzenia kieruja się ku ów odmie którą olej może być wyxucanyw do dolotu powietrza i tłoczony przez turbo wraz z powierrzem.
Teraz moje pytanie. Czy ktoś wie jak w tym modelu działa odma? Jest tam jakiś filter w środku? W internecie wypatrzyłem że odma jest zespolona wraz z palstikowa obudową i polaczona gumowym wężem do dolotu.
Czy faktycznie tak jest? Czy jest to rozbierale?
Niedawno wymieniałem olej, po roku czasu i przejechaniu 12.500km ubytek oleju na poziomie 300-400ml, w zaokrągleniu przyjmijmy że 0.5l od wymiany do wymiany. Myślę że to nie wiele jak na taki przebieg i jeśli to turbo puszczało by olej ten ubytek byłby większy.
Dlatego moje podejrzenia kieruja się ku ów odmie którą olej może być wyxucanyw do dolotu powietrza i tłoczony przez turbo wraz z powierrzem.
Teraz moje pytanie. Czy ktoś wie jak w tym modelu działa odma? Jest tam jakiś filter w środku? W internecie wypatrzyłem że odma jest zespolona wraz z palstikowa obudową i polaczona gumowym wężem do dolotu.
Czy faktycznie tak jest? Czy jest to rozbierale?