Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Ogromne ubytki oleju 1.5 dci 82km Scenic II ph I 2004 r.


Dawid89
Zarejestrowani

op Około 400 za pasem. Zero ubytku. Olej nadal przezroczysty a nie od razu czarny jak wcześniej. Silnik ciszej pracuje. Wiec jestem optymistycznie nastawiony. W weekend kolejne 700 km da miarodajna próbę.

Odpowiedz
Dawid89
Zarejestrowani

op Radość nie trwała dugo. Dziś po trasie ok 170 km warszawa-lublin na ekspresowce przed lublinem na wysokości garbow:
błąd check injection,
ogromny spadek mocy,
silnik drży jakby dostał padaczki.
Kopcił z rury na biało.
Olej znikłą cały.
Ledwo zwlokłem się z ekspresówki na jakieś bezpieczne pobocze. Jakieś pomysły? Ogólnie jestem w d bo na majówce nikt nic nie zrobi.

Odpowiedz
robii
Zarejestrowani

Miałem podobnie jak padło mi turbo. Tylko chyba bez błędu

Wysłane z mojego Lenovo K53a48 przy użyciu Tapatalka

Odpowiedz
Grzegorz Łubieński
Zarejestrowani

Silnik się rozbiegł. Luzy na lozyskach turbo zassalo olej i dilnik go spalił. Ciesz się że kopyta nie pokazał

Odpowiedz
twilk7
Zarejestrowani

Nie rozbiegł, nie wkręcił się na obroty bez możliwości zgaszenia oprócz zduszenia na piątce. Poprostu wypił spokojnie olej. Jak nie przybyło płynu chlodzącego to turbina do wymiany.
Jak przybyło płynu to głowica do roboty.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28-04-2018, 18:19 przez twilk7.)

Odpowiedz
Dawid89
Zarejestrowani

op Wszystkie płyny oprócz oleju w normie bez zmian

Odpowiedz
Grzegorz Łubieński
Zarejestrowani

Czyli turbina wychlała olej. Oddaj ja do regeneracji / wymiany korasa. Zapłacisz ok 1200 zł czyli mniej więcej tyle co do tej pory za olej

Wysłane z mojego S60 przy użyciu Tapatalka

Odpowiedz
bluebart
Zarejestrowani

(20-04-2018, 21:46)Dawid89 napisał(a): ...... Obudowa turbiny była nieszczelna i zapapaprana spalonym olejem. Egr tez nie był w najlepszym stanie, intercooler podobni czyszczony. Trubina zregenerowana.......

Cos chyba slabo ta turbine zregenerowali.
Teraz powinni zrobic za darmo. Albo daj ja komus innemu do regeneracji i przekaz rachunek do zaplaty.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Odpowiedz
twilk7
Zarejestrowani

Turbina, olej, filtr, udzczelki, robocizna..... wymieniać dalej? Wszystko to powinien zrobić/pokryć koszta zakład, który dał tą turbine.

Odpowiedz
Dawid89
Zarejestrowani

op
(28-04-2018, 22:17)bluebart napisał(a):
(20-04-2018, 21:46)Dawid89 napisał(a): ...... Obudowa turbiny była nieszczelna i zapapaprana spalonym olejem. Egr tez nie był w najlepszym stanie, intercooler podobni czyszczony. Trubina zregenerowana.......

Cos chyba slabo ta turbine zregenerowali.
Teraz powinni zrobic za darmo. Albo daj ja komus innemu do regeneracji i przekaz rachunek do zaplaty.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

(29-04-2018, 06:31)Dawid89 napisał(a): Cos chyba slabo ta turbine zregenerowali.
Teraz powinni zrobic za darmo. Albo daj ja komus innemu do regeneracji i przekaz rachunek do zaplaty.

blebart Tak będzie bo mechanik który robił turbo jest w warszawie a ja z całą rodziną w lublinie i naprawa będzie w lublinie. Mam nadzieję, że jak wyjdzie że problem wyszedł od turbo na co wszystko wskazuje na logikę i z tego co piszecie, to mechanik nie będzie się migał od zwrotu kosztów. Za duży zbieg okoliczności żeby to nie było od turbo, chociaż.... zobaczymy, nie chce na razie na nikim psów wieszać.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29-04-2018, 06:33 przez Dawid89.)

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

4 gości